Sökning: "Sofia Helleday"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Sofia Helleday.
1. Impact of private labels' in-store placement on consumers' quality perception and purchase intention : An empirical study investigating Apoteket AB
Magister-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Titel Impact of private labels' in-store placement on consumers' quality perception and purchase intention – An empirical study investigating Apoteket AB Date 2016-06-03 Level Master Thesis in Business Administration, 15 ECTS Institution School of Business, Society and Engineering – Mälardalen University Authors Sofia Helleday Claudia Kögler 26th May 1993 12th September 1991 Supervisor Konstantin Lampou Keywords Private labels, in-store placement, quality perception, purchase intention Research questions How do specific in-store placements of a private label product affect consumers' quality perception? How do specific in-store placements of a private label product affect consumers' purchase intention? Purpose The purpose of this study is to investigate a potential impact of private labels' in-store placement on consumers' quality perception and purchase intention with a view to the Swedish pharmacy market – namely, Apoteket AB, which is regarded as the research's case example. Method Systematic observations were carried out in two Apoteket AB stores first, which facilitated the structure of the customer survey. LÄS MER
2. Bland tinnar och torn : En kvalitativ studie om kärnvärden i ett serviceföretag
Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Frågeställning: Vad karaktäriserar kärnvärden hos företaget Gripsholms slott? Vad påverkar kärnvärden inom företaget Gripsholms slott? Syfte: Syftet med studien är att beskriva vad som kännetecknar och influerar kärnvärden och identitet i ett företag inom servicebranschen. Detta syfte kommer att uppfyllas genom att studera serviceföretaget Gripsholms slott. LÄS MER