Sökning: "Strategic Brand Management"
Visar resultat 11 - 15 av 155 uppsatser innehållade orden Strategic Brand Management.
11. Customer Relationships and Physical Stores in Omnichannel Context: A Qualitative Study of Retail Brand and Store Manager Perspectives
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This research paper delves into the complex domain of customer relationships within the physical stores of an omnichannel context. The primary objective is to provide a comprehensive understanding of the strategic management of these relationships by retail brands and store managers. LÄS MER
12. ”Maximum safety for you – minimum impact on nature” - En multimodal kritisk diskursanalys av Klättermusens hållbarhetskommunikation på Instagram
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaperSammanfattning : The climate crisis and the consequences that follow have forced humanity to explore the collective actions that must be taken to curb global warming. As a way to reduce ones carbon footprint, many choose to consume with greater care for the environment, and the interest for sustainable clothing has therefore significantly increased. LÄS MER
13. Strategic Orientations and Brand Portfolio Management – A FMCG Case Study
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
14. ”Catch flights, not feelings”: A Qualitative Content Analysis of the Marketing Communication and Brand Management of Ryanair on TikTok and Facebook
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Due to the fast paced digitalization, marketers are met with higher demands in order to adapt to new contexts for marketing communication and brand management. The social media platform of TikTok is relatively new and rapidly expanding, creating both opportunities and risks for brands. LÄS MER
15. Konsten att skapa en stamgäst
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : Denna studie syftar till att undersöka house of brands-strategin för varumärken inom hotellbranschen, samt att förstå de relationsbyggande strategierna bakom uppbyggnaden och kommunikationen av varumärkena. För att uppnå syftet med studien genomfördes en fallstudie med sju semistrukturerade intervjuer inom hotellgruppen ESS Group. LÄS MER