Sökning: "Strategic communication"
Visar resultat 16 - 20 av 1189 uppsatser innehållade orden Strategic communication.
16. Collaborative Product Development in partnership formation within Start-up Ventures
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This master's thesis presents a qualitative research study on the partnership formation phase of Collaborative Product Development within start-up ventures. The research aims to identify the key factors that influence product development, with a specific focus on start-ups ventures. LÄS MER
17. "Då känner man sig delaktig" : En kvalitativ studie om chefers förutsättningar att leda ett strategiskt förändringsarbete
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Pedagogiska institutionenSammanfattning : Det föränderliga samhället har lett till att organisationer präglas av flexibilitet och oförutsägbarhet. Det har lett till ett förändringstryck, där förändring har blivit det nya normaltillståndet för organisationer. Behovet av en lyckad förändringsledning har aldrig varit större. LÄS MER
18. Digital Wars: #GuacamayaLeaks and the rise of hacktivism in technopolitics : A netnography to understand the complexity of digital communication processes.
Magister-uppsats, Jönköping University/HLK, Communication, Culture and Diversity (CCD); Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskap; Jönköping University/Sustainability Education Research (SER)Sammanfattning : This master thesis explores the dynamics of information flows between the hacktivist group Guacamaya, media outlets and social media users. The study aims to understand the role of various social actors within the digital space such as media outlets, journalists, bots, and trolls, in shaping public opinion and the overall effectiveness of the group's communication activities. LÄS MER
19. Crossing the digitalisation chasm: Overcoming barriers to industrial digitalisation
Master-uppsats, Lunds universitet/InnovationsteknikSammanfattning : Digitalisation is a global megatrend revolutionising every aspect of society and especially impacting businesses. Consequently, the term Industry 4.0 has emerged in the manufacturing industry. LÄS MER
20. Skapandet och nyttjandet av hållbarhetsmarknadsföring bland svenska outdoorföretag
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälleSammanfattning : Bakgrund: Fenomenet greenwashing har skapat en misstro hos konsumenterna, och som kommit att påverka konsumtionen av miljövänliga produkter negativt. Samtidigt som det råder ett ökat tryck på företagen att agera ansvarstagande och hållbart, är risken överhängande att de anklagas för att nyttja missvisande kommunikation eller exponera ogrundade påståenden om företagets hållbarhetsarbete. LÄS MER