Sökning: "Structuring Features of Classroom Practice"

Hittade 1 uppsats innehållade orden Structuring Features of Classroom Practice.

  1. 1. Lärares tankar om digitala verktyg och dess användning i matematikundervisningen : En intervjustudie med lärare i årskurserna 4-6

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mälardalens högskola/Akademin för utbildning, kultur och kommunikation

    Författare :Sebastian Engstrand; Henrik Hanberg; [2018]
    Nyckelord :Structuring Features of Classroom Practice; SFCP; Digitala verktyg; Lärare; Åsikter; Infrastruktur; IKT; informations- och kommunikationsteknik; årskurs 4-6;

    Sammanfattning : Syftet med detta självständiga arbete är att se hur fyra lärare anser sig arbeta med digitala verktyg i praktiken, samt deras åsikter kring dessa. Vi tolkade och bearbetade data genom att använda oss av semistrukturerade intervjuer, samt ramverket Structuring Features of Classroom Practice. LÄS MER