Sökning: "Tailored marketing"
Visar resultat 1 - 5 av 49 uppsatser innehållade orden Tailored marketing.
1. The Impact of Trust, Loyalty and Price Value on Purchase Intentions for Consumer Durables in Sri Lanka and Pakistan
Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : This thesis investigates the nuanced factors influencing purchase intention and loyalty within the consumer durables markets of Sri Lanka and Pakistan. The study focus its attention on the trust and price value as main ingredients for purchase intention and loyalty while focusing on other environmental factors affecting consumer decision making efforts. LÄS MER
2. Bringing Brands to Life: A study on the impact of brand anthropomorphism and personalization on advertisement attitudes in a social media context
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledningSammanfattning : Brand anthropomorphism is a frequently used marketing strategy to enhance a brand's humanlike features and characteristics. Businesses use brand anthropomorphism to increase their brands' appeal, likeability, and memorability for consumers. LÄS MER
3. Unraveling the Paradox: Balancing Personalization and Privacy in AI-Driven Technologies : Exploring Personal Information Disclosure Behavior to AI Voice Assistants and Recommendation Systems
Magister-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : As society progresses towards a more algorithmic era, the influence of artificial intelligence (AI) is driving a revolution in the digital landscape. At its core, AI applications aim to engage customers by providing carefully tailored and data-driven personalization and customization of products, services, and marketing mix elements. LÄS MER
4. Vart är influencer marketing på väg? : En kvalitativ undersökning gällande svenska generation Zs attityd till influencer marketing
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Syftet med denna studie är att skapa en ökad förståelse om Gen Zs attityd till influencermarketing och för att undersöka hur Gen Z har blivit påverkade av den mängd sponsrat innehållde exponeras för på sociala medier. För att besvara studiens syfte har två forskningsfrågorframställts. LÄS MER
5. A TAILORED MENU OF DRUGS: THE ADVERTISEMENT AND SALE OF DRUGS ON TIKTOK : A NETNOGRAPHIC ANALYSIS OF THE SWEDISH DRUG DEALING MARKET ON A SOCIAL MEDIA PLATFORM
Master-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för kriminologi (KR)Sammanfattning : PURPOSE - The issue of drug markets on social media platforms are under-researched. To help address the research gap, this paper accounts for the emerging drug dealing trends surrounding the community on TikTok. LÄS MER