Sökning: "Tamara Brand"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Tamara Brand.
1. Winning Over Listeners with Podcast Advertising : Exploring the Podcast Audience’s Perception of Commercial Messages in Podcasts and the Role of Podcast Hosts
Magister-uppsats, Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Background: Podcasts are an emerging medium with a steadily growing audience, which is particularly popular among younger generations. This makes them a promising advertising tool that companies can use to reach potential target groups. Therefore, it is crucial to understand how to successfully reach the audience through podcast advertising. LÄS MER
2. Country of origin och dess påverkan på brand equity : En kvantitativ studie ur konsumentens perspektiv
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Ett starkt brand equity är essentiellt för ett varumärkes framgång. Att inkludera varumärkens country-of-origin i marknadsföringsstrategier har blivit ett sätt att stärka konsumentens uppfattning av varumärket. Forskning visar dessutom på att country-of-origin påverkar äldre konsumenter mer än yngre konsumenter. LÄS MER
3. FASHION BRANDS ON SOCIAL MEDIA : Why consumers engage with companies via social media
Master-uppsats, Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : The online consumer engagement is becoming very significant for companies striving to build their relationship with their consumers. Social media gives an opportunity not only to reach consumers in a passive way, but to engage them in active communication and to upload content that is consequently updated and drawing followers´ attention. LÄS MER
4. The use of advergames in creating online consumer engagement : A case study of LEGO
Magister-uppsats, Högskolan i HalmstadSammanfattning : The title of the study is “The use of advergames in creating online consumer engagement. A casestudy of LEGO.” In this study the concept of using advergames in creation of online consumerengagement will be explored. LÄS MER