Sökning: "Tamara Brand"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden Tamara Brand.

  1. 1. Winning Over Listeners with Podcast Advertising : Exploring the Podcast Audience’s Perception of Commercial Messages in Podcasts and the Role of Podcast Hosts

    Magister-uppsats, Jönköping University/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Tamara Bonk; Marie Sophie Kubinski; [2023]
    Nyckelord :Podcasts; Podcast Advertising; Podcast Host; Celebrity Endorsement;

    Sammanfattning : Background: Podcasts are an emerging medium with a steadily growing audience, which is particularly popular among younger generations. This makes them a promising advertising tool that companies can use to reach potential target groups. Therefore, it is crucial to understand how to successfully reach the audience through podcast advertising. LÄS MER

  2. 2. Country of origin och dess påverkan på brand equity : En kvantitativ studie ur konsumentens perspektiv

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Erik Nilsson; Tamara Gonzales Fuentes; [2022]
    Nyckelord :Country-of-origin; varumärke; brand equity; konsument; generation; kvantitativ studie.;

    Sammanfattning : Ett starkt brand equity är essentiellt för ett varumärkes framgång. Att inkludera varumärkens country-of-origin i marknadsföringsstrategier har blivit ett sätt att stärka konsumentens uppfattning av varumärket. Forskning visar dessutom på att country-of-origin påverkar äldre konsumenter mer än yngre konsumenter. LÄS MER

  3. 3. FASHION BRANDS ON SOCIAL MEDIA : Why consumers engage with companies via social media

    Master-uppsats, Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Tamara Ublova; [2015]
    Nyckelord :social media; fashion industry; consumer behaviour; consumer engagement; purchase intention;

    Sammanfattning : The online consumer engagement is becoming very significant for companies striving to build their relationship with their consumers. Social media gives an opportunity not only to reach consumers in a passive way, but to engage them in active communication and to upload content that is consequently updated and drawing followers´ attention. LÄS MER

  4. 4. The use of advergames in creating online consumer engagement : A case study of LEGO

    Magister-uppsats, Högskolan i Halmstad

    Författare :Maksym Shliapnikov; Tamara Meijer; [2014]
    Nyckelord :Advergames; Online consumer engagement; Case study; Integrated marketing campaign;

    Sammanfattning : The title of the study is “The use of advergames in creating online consumer engagement. A casestudy of LEGO.” In this study the concept of using advergames in creation of online consumerengagement will be explored. LÄS MER