Sökning: "Telia Telenor"

Visar resultat 1 - 5 av 10 uppsatser innehållade orden Telia Telenor.

  1. 1. Demystifying AI Adoption - Beyond the Hype

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning

    Författare :Karoline Johnsen; Amanda Lindblom; [2020]
    Nyckelord :Artificial Intelligence; Adoption; Telecom Industry; TOE-framework; TTF-framework;

    Sammanfattning : Artificial Intelligence (AI) is expected to have a fundamental impact on the way we do business and become a significant source of value to various industries. However, few companies have an AI strategy in place, and telecom companies, which are frontrunners within AI adoption, state that it is the most overhyped emerging technology. LÄS MER

  2. 2. Investigating Mobile Broadband Coverage in Rural Areas

    Master-uppsats, Karlstads universitet

    Författare :Gustaf Söderlund; [2018]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : With an increasing demand of mobile data traffic, and a growing assumption of continuous Internet connectivity, it is important to investigate the characteristics of mobile cellular networks. The consequence of insufficient capacity will grow as the cloud and other Internet demanding services, not only makes us dependent, but becomes a way of living. LÄS MER

  3. 3. Det mänskliga kapitalet : En studie om hur humankapital redovisas i tre svenska telekomföretag

    Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Företagsekonomi

    Författare :Albin Bjelk Krasniqi; [2018]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Kandidatuppsats, Detaljhandelsprogrammet, Högskolan Dalarna, FÖ2023, VT2018Författare: Albin Bjelk KrasniqiHandledare: Bertil OlssonTitel: Det mänskliga kapitalet – En studie om hur humankapital redovisas i tre svenska telekomföretag.Bakgrund: Redovisningen av humankapitalet har blivit en allt viktigare tillgång för företagen inom tjänstesektorn. LÄS MER

  4. 4. The impact of culture and demographics on hiring decision : Telia Sonera and Telenor

    Master-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Nima Yahyapour; [2015]
    Nyckelord :Job Interview; Culture; Demographics; Recruitment; Decision to hire;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  5. 5. Going Real-Time in no time? : – en kvantitativ och kvalitativ studie i hur Sveriges största annonsörer använder sociala medier och Real-Time Marketing.

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och media

    Författare :Daniel Miesenberger de Morais; Oscar Kjellström; [2015]
    Nyckelord :social media; Real-Time Marketing; real time; interactivity; Sweden; Telia; Telenor; Comviq; Tre; Coop; Facebook; Twitter; engagement; reputation; social media; sociala medier; Real-Time Marketing; real time; interaktivitet; Sweden; Telia; Telenor; Comviq; Tre; Coop; Facebook; Twitter; engagement; anseende;

    Sammanfattning : Background: Our daily lives and personal interactions are increasingly featuring social media and social networks in particular. Topics regarding social media, its impact on society at large – both on corporate as well as individual behavior – has been the focus of many research papers. LÄS MER