Sökning: "Test baserat lärande och feedback"
Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden Test baserat lärande och feedback.
1. Designing an e-learning approach for UX designers about AI : A workplace e-learning perspective
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Organizations need to stay on edge by taking advantage of the opportunities offered by emerging technologies such as Artificial Intelligence (AI). Modern software with AI-features is efficient when the user experience (UX) is not omitted. LÄS MER
2. Utveckling av e-läromedel för test-baserat lärande
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för system- och rymdteknikSammanfattning : There is a increasing number of enrolled students in higher education, which leads toless personal time with the teachers, and therefore supplementary technologies needs to takeplace. This paper investigate how Testbased learning with feedback affects the learningoutcomes in a group of students, by measuring their perceived value. LÄS MER
3. Testbaserat lärande : Effekter av arbetsminne och episodiskt minne
Magister-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för psykologiSammanfattning : Under de senaste åren har intresset för test baserat lärande ökat och det förekommer evidensatt detta fenomen fungerar inom flera områden som bland annat test format, personligaegenskaper samt återkoppling från ett test. En aspekt som det däremot finns få studier av ärtestbaserat lärande i relation till individuella skillnader i kognition. LÄS MER
4. Automation and Autonomy : Developing and Evaluating Open Learning Material on IR Cameras in Automation Applications
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/LärandeSammanfattning : This master thesis project was based on the development and evaluation of an open learning material in thermal imaging for automation applications. The outsourcer – FLIR Systems – wanted a three-day course covering all necessary topics for infrared cameras in automation applications. LÄS MER
5. Automation of Formative Assessment : Implementation and Evaluation of an Artificial Teaching Assistant
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/LärandeSammanfattning : The Swedish government has decided to add programming to the Swedish curriculum to strengthen students’ digital skills. The teachers who will teach programming do not always know programming themselves. LÄS MER