Sökning: "The Body Shop"

Visar resultat 21 - 25 av 56 uppsatser innehållade orden The Body Shop.

  1. 21. Information gathering considering the influence of brand- awareness and attitude : A study focusing on young female consumers behavior in the cosmetic industry

    Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, Företagsekonomi

    Författare :Emma Färemo; Angelica Fredriksson; [2015]
    Nyckelord :Information gathering; young female consumers; brand- awareness and attitude; online; offline; social media; cosmetic products;

    Sammanfattning : Problem: Research shows that it is crucial to acknowledge the information search step to understand consumer decision-making. Moreover, consumers‟ buying behavior is affected by their brand awareness. LÄS MER

  2. 22. Företags sociala ansvar och deras varumärkesidentiteter : en studie kring hur tre företag använder CSR för att påverka sina varumärken

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, SLU/Dept. of Economics

    Författare :Simone Beck-Friis; Elin Svensson; [2014]
    Nyckelord :CSR; brand image; brand identity; varumärkesidentitet; varumärke; The Body Shop; Patagonia; Max Hamburgerrestauranger; Identitetsprisma; CSR- pyramid;

    Sammanfattning : Dagens konsumenter efterfrågar i allt större utsträckning företagens engagemang gentemot miljö och samhälle. För vissa är Corporate Social Responsibility, CSR, ett krav för att konsumera en tjänst eller produkt. Verksamheter som arbetar med CSR kan stärka sina varumärken samt differentiera sig mot konkurrenterna i branschen. LÄS MER

  3. 23. Att styra och att genomsyra - en fallstudie av hur The Body Shop använder organisatorisk styrning för att hantera sin höga varumärkesrisk

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning

    Författare :Fanny Norell; Andrea Tardell; [2014]
    Nyckelord :CSR; Corporate Social Responsibility; Organizational Control; Control; Configurational Approach;

    Sammanfattning : By the year of 2007, 97 % of all listed companies in Europe had a CSR strategy described on their website. As the concept of CSR during the last decades has increased rapidly in popularity, a need to understand how such a strategy can be implemented has followed. LÄS MER

  4. 24. Komplementära produktegenskaper i merförsäljningsförsök

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Lovisa Modin; Johanna Luiga; [2014]
    Nyckelord :Suggestive selling; Complementary goods; Customer satisfaction; Service encounter; Field experiment;

    Sammanfattning : The modern beauty market is concentrated with intense competition where cosmetic brands fight to stay on top. A popular method in order to gain sales and increase margins is to influence existing customers to buy more with the use of suggestive selling. LÄS MER

  5. 25. Provrumsbelysning

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/JTH, Belysningslära

    Författare :My Berndtsson; Sara Pettersson; [2014]
    Nyckelord :Fitting room lighting; fitting rooms; lighting; body shape; facial features; lighting solution; clothing store; shop lighting; lighting design.; Provrumsbelysning; provrum; belysning; kroppsform; anletsdrag; belysningslösning; ljus; klädbutik; butiksbelysning; ljusdesign.;

    Sammanfattning : The fitting room is an important part of a clothing store, it's often where the customer decides if they want to buy the garment or not. Therefore it is important that the customer can feel safe and comfortable when they are trying the clothing. LÄS MER