Sökning: "The Impact of Customer Care"
Visar resultat 1 - 5 av 36 uppsatser innehållade orden The Impact of Customer Care.
1. Efficiency by design : A way to meet expert users' needs
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronikSammanfattning : The administration software is a crucial component of any successful company. It is often overlooked, but it plays an essential role in ensuring the smooth operation of the business. It is the backbone of the company's operations, and it must be able to meet the evolving needs of its users. LÄS MER
2. Förutsättningar för en cirkulär möbelindustri : en fallstudie på ett nordiskt möbelföretag
Master-uppsats, Linköpings universitet/Industriell miljöteknikSammanfattning : The furniture industry is an integral part of the European economy and is now facing economic, environmental, and regulatory challenges. Within the European Union (EU), a large amount of furniture every year goes to incineration or landfill, with only 10% being recycled. LÄS MER
3. ”Maximum safety for you – minimum impact on nature” - En multimodal kritisk diskursanalys av Klättermusens hållbarhetskommunikation på Instagram
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaperSammanfattning : The climate crisis and the consequences that follow have forced humanity to explore the collective actions that must be taken to curb global warming. As a way to reduce ones carbon footprint, many choose to consume with greater care for the environment, and the interest for sustainable clothing has therefore significantly increased. LÄS MER
4. Betydelsen av lean inom primärvården En rapport som belyser en vårdaktörs användning av lean för att öka kundvärdet bland sina patienter
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Many healthcare facilities have come to a conclusion regarding the efficiency usage for their resources. Attributable to the efficiency improvements, lean has become an increasingly more noticeable area in healthcare. This thesis recounts how diverse methods within lean can increase customer satisfaction in primary care. LÄS MER
5. Relationsmarknadsföring inom SME : Relationers inflytande på försäljning och marknadsföring
Master-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Frågeställningar: · Hur arbetar SMEs med relationsmarknadsföring? · På vilket sätt påverkar relationsmarknadsföringen affärsrelationer och försäljning? · Vilka utmaningar och möjligheter möter SMEs med relationsmarknadsföring? Syfte: Syftet med studien är att undersöka hur SMEs arbetar med relationsmarknadsföring för att bevara långsiktiga affärsrelationer med sina kunder och samarbetspartner. Vidare även redogöra relationsmarknadsföringens utmaningar och möjligheter, samt hur relationsmarknadsföring påverkar affärsrelationer och försäljning för SMEs. LÄS MER