Sökning: "The Service Profit chain"
Visar resultat 1 - 5 av 28 uppsatser innehållade orden The Service Profit chain.
1. Quality from the perspective of the internal customer : Internal service experience in a manufacturing industry company
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kommunikation, kvalitetsteknik och informationssystem (2023-)Sammanfattning : För att förbättra servicekvaliteten är kartläggning och mätning av kundupplevelse en viktig del av förbättringsarbetet. Detta är mestadels studerat ur den externa kundens perspektiv, och inte lika ofta ur den interna kundens. LÄS MER
2. API Latency and User Experience: What Aspects Impact Latency and What are the Implications for Company Performance?
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Cloud computing has grown during recent years because of the ability for enterprises to scale without having to consider underlying infrastructure. As the complexity of the service increases, there is a significant risk of increasing latency between microservices and application programming interfaces (APIs). LÄS MER
3. Minskade logistikkostnader genom kundsegmentering : En fallstudie med ASSA ABLOY
Master-uppsats, Linköpings universitet/Logistik- och kvalitetsutvecklingSammanfattning : The importance of a satisfactory logistics system is becoming increasingly apparent as a consequence of growing competition and rising customer requirements regarding, amongst others, lead times, flexibility and delivery dependability. The increasing demands reduce profit margins and increase logistics costs, accelerating the importance of a well-functioning logistics system. LÄS MER
4. Optimization of aftermarket logistics with dual supply chains for Sandvik AB
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för teknisk ekonomi och logistik; Lunds universitet/Teknisk logistikSammanfattning : Background: Aftermarket logistics is important for a manufacturing company to maintain customer satisfaction in the long run. However, the supply chain set for aftermarket parts is equally crucial as the original equipment. Modification or optimization of the logistics systems for slow-moving aftermarket items is inevitable. LÄS MER
5. Är vi redo för Augmented Reality? : En studie i eftermarknadsservice med teknisk innovation.
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : Bakgrund: I dagens digitaliserade samhälle ställs det höga krav från kunder på att saker och ting ska fungera. Det ställs krav på att företag ska tillhandahålla sina kunder med ett attraktivt erbjudande och med dagens snabbt växande teknologier möjliggörs nya sätt att erbjuda service. LÄS MER