Sökning: "Theresé Andren"

Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden Theresé Andren.

  1. 1. A Storytelling and Brand Identity Connection

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Erik Andrén; Therese Hermelin; [2022]
    Nyckelord :Corporate Brand Management; Corporate Brand Identity; Storytelling; Connection; Scandinavian Airlines; Bona; Volvo Cars; Business and Economics;

    Sammanfattning : Title: A Storytelling and Brand Identity Connection - A multiple case study on companies communicating through storytelling and how it can connect to their brand identity. Date of Seminar: June 2, 2022. Course: BUSN39, Degree Project in Global Marketing. Authors: Erik Andrén and Therese Hermelin. LÄS MER

  2. 2. The "Ultimate" Metaverse - Tackling the opportunities and challenges of investing in a new world

    L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Erik Andrén; Therese Hermelin; Alice Pehrson; [2022]
    Nyckelord :Facebook; Meta; Metaverse; Ralph Lauren; Investment; Corporate Brand Management and Reputation; Business and Economics;

    Sammanfattning : It was a regular Thursday on October 28th in 2021 in the middle of the pandemic where humanity was going about in their everyday lives. However, Facebook CEO, Mark Zuckerberg had before witnessed a plethora of negative stories and reviews following the leak of Facebook ́s internal documents which portrayed the issues with the company. LÄS MER

  3. 3. Business-to-signature-story-to-Business

    L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Erik Andrén; Therese Hermelin; Akankshya Mishra; [2021]
    Nyckelord :Explore; Signature stories; Business-to-Business brands; Storytelling; Intriguing; Authentic; Involving; Strategic Message.; Business and Economics;

    Sammanfattning : Purpose: The purpose of this master paper is to explore if different Business-to-Business brands sit on signature stories using David Aaker ́s four criteria defining a signature story. Methodology: The study’s qualitative methodology consists of finding different Business-to- Business brands and analyzing these if they are sitting on a signature story. LÄS MER

  4. 4. Ökad förståelse för relationen mellan elektronisk handel och hållbarhet : En fallstudie gjord på svenska, exporterande B2B företag i Malaysia

    Master-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologi

    Författare :Therése Andrén Eggeborn; [2020]
    Nyckelord :Sustainability; electronic B2B commerce; Triple bottom line; sustainability dimensions; Hållbarhet; elektronisk B2B handel; Triple bottom line; hållbarhetsdimensioner;

    Sammanfattning : Introduction: Sustainability issues are getting more and more attention. A common framework for working with sustainability is based on the three dimensions of social sustainability, environmental sustainability and economic sustainability. The goal of the sustainability model is to achieve a balance between the dimensions. LÄS MER

  5. 5. Rektorers uppfattning av studie- och yrkesvägledarens roll - En studie om skolans organisationsstruktur

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö högskola/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)

    Författare :Amanda Thelander Andrén; Therese Gustafsson; [2017]
    Nyckelord :grundskola; organisationsstruktur; rektor; studie- och yrkesvägledning;

    Sammanfattning : Rektorn ansvarar över organisering och uppföljning av det studie- och yrkesvägledande arbetet på skolorna och att säkerställa att detta genomförs av skolans samtliga personal. Tidigare studier visar på att vägledningen är bristande på flera skolor runtom i landet där eleverna inte får den vägledning som de behöver. LÄS MER