Sökning: "Thule"
Visar resultat 1 - 5 av 64 uppsatser innehållade ordet Thule.
1. Skogens produkter och dess rykte : konsumenters attityder till förnybara engångsartiklar och dess industriella sektor
Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of Forest EconomicsSammanfattning : Klimatförändringarna och hållbarhetsfrågan kopplat till skogsnäringen har gett upphov till en del av skogsdebatten, där mål kring bioekonomi ligger i konflikt med att avsätta mer skog till förmån för biologisk mångfald. Förnybara produkter tillverkade av skoglig råvara har en roll i denna debatt, och är idag ett kontroversiellt ämne. LÄS MER
2. Conceptual Development of a Car Awning
Master-uppsats, Jönköping University/JTH, IndustridesignSammanfattning : This report consists of a conceptual development of a car awning, in collaboration with the company Thule. The main objective with was to create a convenient and easy-to-use awning, which offers a universal fastening solution for cars. LÄS MER
3. From Idea to Innovation: Exploring the Application of Design Thinking in Product Development
Master-uppsats, Jönköping University/JTH, Industriell produktutveckling, produktion och designSammanfattning : Design thinking (DT) is a popular method and methodology for leveraging innovation. However, using DT in practical organisational settings is challenging because there is little acknowledgment of such research in academia. LÄS MER
4. Investeringsprocess vid strategisk investering : En fallstudie om automationsinvestering på Thule Sweden AB
Kandidat-uppsats, Jönköping University/Tekniska HögskolanSammanfattning : An increasing expectation from customers creates a need for companies to sharpen their competition factors constantly. There are great competition challenges regarding production costs in Sweden compared to offshoring. LÄS MER
5. Levels of corporate branding - A multiple case study to identify and define levels of corporate branding
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Title: Levels of Corporate Branding Date of the Seminar: June 2nd, 2022 Authors: Sofia Lilliehorn & Johanna Schönberg Advisors: Mats Urde Keywords: Corporate Branding, Levels of Corporate Branding, Corporate Branding Spectrum, Corporate Branding Assessment Matrix Thesis purpose: To identify and define levels of corporate branding by exploring what sets corporate branding apart internally and externally. Methodology: A qualitative multiple case study with an abductive approach. LÄS MER