Sökning: "Tobias Nilsson"
Visar resultat 16 - 20 av 101 uppsatser innehållade orden Tobias Nilsson.
16. ”MAN SKA HA JÄVLIGT KUL PÅ JOBBET” : En kvalitativ studie om hur organisationskultur och interna marknadsföringsaktiviteter påverkar anställdas intentioner att stanna inom en organisation
Master-uppsats, Umeå universitet/Sociologiska institutionenSammanfattning : The aim of this study is to investigate employees in knowledge-intensive organizations' intentions to stay in their workplace and to see if organizational culture and internal marketing activities have an effect to reduce voluntary staff turnover.There are several factors which affect employees' intentions to leave or stay in their current work position. LÄS MER
17. Flock O’ War - A Procedural Strategy Game Based on Real-Time Flocking Behaviour
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för data- och informationsteknikSammanfattning : In nature, it is common for animals to move together in a cohesive pattern, but without any apparent direction. This is referred to as flocking, herding or schooling etcetera depending on the species. LÄS MER
18. Nyttan av att uppnå god miljöstatus i den svenska Östersjön
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för nationalekonomi med statistikSammanfattning : The purpose of this study is to evaluate the benefit of achieving Good Environmental Status in the Swedish Baltic Sea. This was made possible by evaluating the descriptors of the Marine Strategy Framework Directive through a Contingent Valuation study answered by the citizens of Sweden in 2019. LÄS MER
19. Elevers attityder till matematik : En enkätstudie i årskurs 2 och 3
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan Kristianstad/Avdelningen för utbildningsvetenskap inriktning grundskola, gymnasium och specialpedagogikSammanfattning : Syftet med vårt examensarbete är att diskutera och förtydliga begreppet attityd med koppling till matematik i årskurs 2 och 3. Vi gör det för att förtydliga att begreppet attityd består av olika konstrukter som skär in i begreppet och kan därför inte benämnas som ett enskilt begrepp. LÄS MER
20. The experienced value journey of slow fashion consumers: from pre-purchase to post-purchase of apparel
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Purpose: The purpose of this research is to explore how consumers of slow fashion experience value of apparel in relation to price, quality, appearance and style, awareness, and trust.Research questions: How do the extrinsic cues in relation to slow fashion influence the value journey of slow fashion consumers? What is the experienced value journey of slow fashion consumers from pre-purchase to post-purchase of apparel?Methodology: data was collected through semi-structured interviewing with eight participantsFindings: The research identified that slow fashion consumers undergo a value journey based on five components: their knowledge, altruistic concerns, personal investment, expectations, and their emotional connection. LÄS MER