Sökning: "Tri-component attitude model"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden Tri-component attitude model.
1. International disputes and nation branding. Investigating Individual Attitudes, Attitude Changes, and Its Implications in the wake of the NATO dispute between Turkey and Sweden
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This thesis investigates the interplay between attitudes and nation branding in the context of the NATO dispute between Sweden and Turkey, along with its subsequent events. The study employs a mixed-method approach, combining a pre-study and content analysis, with a quantitative survey and qualitative interviews that illustrates the nuances of the attitudes measured. LÄS MER
2. Synen på ZYN : En studie om hur gratisprover påverkar attityd och konsumentbeteende
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : I den här studien har Swedish Matchs marknadsföring av produktlinjen ZYN undersökts, med fokus på marknadsföring genom gratisprover. Då produktkategorin nikotinpåsar inte regleras av Lag (2018:2088) om tobak och liknande produkter har Swedish Match helt andra möjligheter att marknadsföra ZYN än företagets tobaksprodukter. LÄS MER
3. Decision-makers’ Attitudes and Behaviors Toward E-mail Marketing
Magister-uppsats, IHH, Marketing and LogisticsSammanfattning : Background E-mail marketing is used to get consumers’ attention to one’s products, services, need, etc., and ultimately to get them to act in a specific way. LÄS MER