Sökning: "Trustworthiness"

Visar resultat 6 - 10 av 408 uppsatser innehållade ordet Trustworthiness.

  1. 6. Digital media use towards relationship initiation in marketing : A qualitative study of Swedish Micro-firms in a B2B context

    Master-uppsats, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Xian Li; [2023]
    Nyckelord :Keywords: Digital media; Relationship marketing; Business-to-Business marketing; Trust; Customer relationship initiation;

    Sammanfattning : This thesis aims to explore what and how Swedish micro firms use digital media towards relationship initiation in a Business-to-Business (B2B) context. Digital media has been increasingly studied in marketing over time, but it has been predominated by Business-to- Customer (B2C) context, while the Business-to-Business context lacks attention, micro B2B firms even less in particular. LÄS MER

  2. 7. User experience of the login flow in Duo : A study of user perception of trust, reliability and communicated soft values in user interface design of a login f low

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Josephine Kvarnberg; [2023]
    Nyckelord :user experience; user interface; login; soft values; användarupplevelse; användargränssnitt; inlogg; mjuka värden;

    Sammanfattning : User interface design should provide meaningful and relevant experiences to the user. Users have different expectations on quality factors in services of different domains of usage. LÄS MER

  3. 8. Tillit i samverkansrelationer utifrån privataktörer och den offentliga sektorns perspektiv

    M1-uppsats, Jönköping University/JTH, Byggnadsteknik och belysningsvetenskap

    Författare :Nora Lind; Isabelle Nero; [2023]
    Nyckelord :Building process; Cooperation; LOU; Partnering; Procurment; Public sector; Trust; Trustworthiness; Byggprocessen; Förtroende; LOU; Offentlig sektor; Partnering; Samverkan; Tillit; Upphandling;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  4. 9. Barnens youtube-idoler : En studie av två svenska gaming-youtubers som informationsförmedlare

    Master-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för ABM, digitala kulturer samt förlags- och bokmarknadskunskap

    Författare :Maria Svenningsson; [2023]
    Nyckelord :Let’s Play; influencer; sexism; racism; violence; YouTube; youtuber; Minecraft; Roblox; cognitive authority; Tomu; Duno; Cultural Sciences;

    Sammanfattning : This thesis explores a video phenomenon called “Let’s Play”, that allows people to share their gaming experience with an online audience, for example on YouTube. Let’s Play-videos are a favorite pastime with children. Yet, the knowledge about the information in these videos is sparse. LÄS MER

  5. 10. Försäkringsskyldighet i svensk rätt – En utredning mot bakgrund av Europaparlamentets rekommendation om obligatorisk ansvarsförsäkring för AI

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Juridiska institutionen; Lunds universitet/Juridiska fakulteten

    Författare :Nathalie Wong; [2023]
    Nyckelord :civilrätt; förmögenhetsrätt; försäkringsrätt; skadeståndsrätt; ansvarsförsäkring; försäkringsplikt; Law and Political Science;

    Sammanfattning : The EU is currently drafting a legal framework regarding liability for AI with the purpose of promoting the rollout of trustworthy AI, while ensuring effective compensation for potential victims. As a part of this, the European Parliament on 20 October 2020 recommended compulsory liability insurance for high-risk AI. LÄS MER