Sökning: "Unfocused Feedback"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden Unfocused Feedback.
1. Written Corrective Feedback for Grammatical Accuracy : The Role of Writing and Feedback in Language Learning – A Qualitative Study of Four Teachers’ Beliefs
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för språkstudierSammanfattning : I denna kvalitativa intervjustudie har fyra gymnasielärare delat med sig av sina uppfattningar om användningen av skrivande och skriftlig korrigerande feedback som ett sätt att utveckla elevers grammatiska korrekthet. Studien visar att deltagarna anser att det är viktigt att integrera grammatikundervisningen med skrivande då det bland annat möjliggör individualisering. LÄS MER
2. Students’ perceptions and use of teachers’ feedback on written assignments in EFL classrooms at a Swedish upper secondary school
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan Dalarna/Institutionen för språk, litteratur och lärandeSammanfattning : Providing written feedback is a time-consuming part of an English teacher’s work life and there are many ways in which feedback can be provided. According to the Swedish National Agency of Education (2011), teachers must provide their students with feedback. LÄS MER
3. Using Corrective Feedback to Improve Grammatical Accuracy in Student Writing in the EFL Classroom
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)Sammanfattning : With the rise of English as the go-to language in the world, it has also become an important subject in the Swedish education system, aimed at preparing students for the English requirements expected of them in higher education and business. However, communication and content have become the main focus in the classroom, with grammar and accuracy being judged as variably important from teacher to teacher. LÄS MER