Sökning: "Upselling"

Hittade 5 uppsatser innehållade ordet Upselling.

  1. 1. Personalizing the post-purchase experience in online sales using machine learning.

    Master-uppsats, KTH/Optimeringslära och systemteori

    Författare :Nganga Kamau; Dylan Dehoky; [2021]
    Nyckelord :Personalization; Upselling; Optimization; Machine learning; Binary classification; Gra-dient boosting; Deep learning; Supervised learning; Imbalanced data; Personifiering; Merf¨ors¨aljning; Optimering; Maskininl¨arning; Bin¨ar klassificering; Gra-dient boosting; Djupinl¨arning; ¨Overvakat l¨arande; Obalanserad data.;

    Sammanfattning : Advances in machine learning, together with an abundance of available data has lead to an explosion in personalized offerings and being able to predict what consumers want, and need without them having to ask for it. During the last decade, it has become a multi billion dollar industry, and a capability upon many of the leading tech companies rely on in their business model. LÄS MER

  2. 2. Merförsäljning vid livsmedelsinköp online : En missad möjlighet?

    Magister-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)

    Författare :Edward Montgomery; Linnea Wigström; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Merförsäljning är inte lika vanligt i den internetbaserade livsmedelsbutiken som i den fysiska butiken. Denna studie kommer därför att undersöka merförsäljning online, då onlinehandel blir allt mer vanligt och tidigare forskning har fokuserat på fysiska butiker. LÄS MER

  3. 3. Gränssnittets påverkan på köpintentionen vid betalsidan för e-handel av kläder

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Dimberg Felix; Emilia Sjögren Larsson; [2018]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The continuously development of online shopping has increased the requirements for the ease of use of web pages. The purpose of this study was to investigate if different layouts and components on the payment site of e-commerce sites could affect customers' purchase intentions. LÄS MER

  4. 4. Framgångsrik Merförsäljning

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Josefine Dofs Danielsson; Agnes Ljung Lindberg; [2017]
    Nyckelord :Upselling; online shopping; matching products; checkout; basket;

    Sammanfattning : A lot of previous research have focused on how to use different up-selling methods to get customers to buy another product at the checkout in a physical store, but studies on check out online are scarce. This paper aims to evaluate which one out of four up-selling methods, that you can find in an online stores checkout page, that is the most effective and best to use. LÄS MER

  5. 5. Uppförsäljning - en väg till ökade snittköp

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Alexander Eriksson De La Rosa; Mazyar Sajjadi; [2013]
    Nyckelord :upselling; regulatory focus; regulatory fit; consumer electronics; store personnel;

    Sammanfattning : The Swedish consumer electronic industry has recently experienced an increasingly intensive price war. The price war has forced some operators in the business to declare bankruptcy, as the only way to compete has been by driving down prices. A challenge that retail chains in the consumer electronics industry is facing is to increase their margins. LÄS MER