Sökning: "User Generated Content UGC"
Visar resultat 1 - 5 av 50 uppsatser innehållade orden User Generated Content UGC.
1. Swipe to buy? : Examining the influence of Instagram and TikTok onmillennials fast fashion purchases
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This thesis explores the influence of User-Generated Content (UGC) on the purchasingdecisions of millennials in the fast fashion industry, particularly through the platformsInstagram and TikTok. The research delves into the transformation from offline to onlinemarketing within the fast fashion sector, examining both fast-fashion and ultra-fast fashion tounderstand UGC's impact on consumer behavior, including environmental and ethicalconcerns. LÄS MER
2. Time is Tik(Tok)ing: An Insight on Contemporary Media Consumer Behavior - An exploratory study on user-generated content’s potential impact on contemporary media consumption
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : The drastic entrance and growth of TikTok during the last years have introduced new ways of consuming entertainment which has been adopted by individuals globally. Due to its novelty this type of media consumption is a rather understudies subject, which is why this study will explore new tendencies and behaviors occurring among consumers to provide inspiration for further research. LÄS MER
3. “ALLT ÄR DEN LILLA RÅTTANS FEL, HÖRDE FRÅN EN SÄKER KÄLLA ATT HEN OCKSÅ SYSSLAR MED KRIMINELLA VERKSAMHETER” - En kvantitativ innehållsanalys om medborgarjournalistikens kvalitet på Flashback
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : As interactive media have grown, citizen journalism has gained greater importance. Almost half of Sweden's population takes part in news delivery on social media, where the discussion forum Flashback is one of the platforms. LÄS MER
4. The E-Commerce of Tomorrow: An Experimental Study of How User-Generated Content can be integrated into a Retailer's Website for Fashion Merchandise Display
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : An increasing number of individuals are turning to User-Generated Content (UGC) to learn about various products and services. Prior customers' experiences and opinions significantly impact potential buyers' decision-making during the customer journey. LÄS MER
5. Att skapa eller att inte skapa User Generated Content : En kvantitativ studie om användares engagemang på digitala plattformar
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Den ökade närvaron på digitala plattformar har gett konsumenter möjligheten till ökat inflytande och påverkan längs hela värdekedjan. Genom att konsumera, bidra och skapa innehåll på digitala plattformar är User Generated Content (UGC) ett verktyg för användare att vara delaktiga i värdeskapandeprocessen. LÄS MER