Sökning: "User Trust"

Visar resultat 6 - 10 av 390 uppsatser innehållade orden User Trust.

  1. 6. The Cost of Convenience: An Exploration of the Privacy Aspects in Period-Tracking Applications : A mixed-method study of perceived privacy by users in period-tracking applications

    Master-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Linnéa Beramand; [2023]
    Nyckelord :Femtech; Period-tracking; Actor-Network Theory; Privacy; Sceptical Design;

    Sammanfattning : The increasing demand for female-centred services and devices in the digital era has challenged traditional notions of privacy. This thesis explores how users perceive privacy issues in period- tracking applications provided by various developers. LÄS MER

  2. 7. DNS-Tunnel och Försvarsmakten : Hur funkar det och vad innebär det?

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Försvarshögskolan

    Författare :Rickard Lindstedt; [2023]
    Nyckelord :DNS; Försvarsmakten; Exfltrering; Zero Trust Modell; Defensiva Cyber Operationer DCO ; STIX; TAXII;

    Sammanfattning : Det säkerhetspolitiska läget i norra europa har stadigt försämrats sedan den ryska occupationen av Krim år 2014. Som ett resultat av detta ökar cyberattacker mot Sverige och resterande EU både i omfattning och frekvens. LÄS MER

  3. 8. Implementing a Zero Trust Environmentfor an Existing On-premises Cloud Solution

    M1-uppsats, KTH/Hälsoinformatik och logistik

    Författare :Victor Pero; Linus Ekman; [2023]
    Nyckelord :Zero Trust; GitLab; Keycloak; OpenVPN; data protection; network security; access control; Zero Trust; GitLab; Keycloak; OpenVPN; dataskydd; nätverkssäkerhet; åtkomstkontroll;

    Sammanfattning : This thesis project aimed to design and implement a secure system for handling and safeguarding personal data. The purpose of the work is to prevent unauthorized actors from gaining access to systems and data. The proposed solution is a Zero Trust architecture which emphasizes strong security measures by design and strict access controls. LÄS MER

  4. 9. "How can tech startups enhance their customer retention and acquisition

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomi

    Författare :Danut Avram; Oluwadamilola Olaitan; [2023]
    Nyckelord :Customer retention; Customer acquisition; Social media marketing; User engagement; Brand awareness; Tech startups; Customer relationship management CRM ; Trust; Targeted advertisement.;

    Sammanfattning : This  research  emphasizes  the role  of  social  media  in  customer  acquisition  retention.Furthermore, it investigates insights that have the potential to benefit tech startups inshaping  their  strategies  and  effectively  allocating  resources  to  achieve  consistentcommunication with their customer base. LÄS MER

  5. 10. #TikTokmademebuyit : En kvalitativ studie om hur reklam på TikTok påverkar användarnas attityder, konsumentbeteende och varumärkeskännedom.

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Avdelningen för ABM, digitala kulturer samt förlags- och bokmarknadskunskap

    Författare :Selma Ottosson; Sara Johansson; [2023]
    Nyckelord :TikTok; consumer behaviour; advertising; attitudes; brand awareness; user-generated content; word of mouth; algorithms; influencer marketing; infeed ads; Social Sciences;

    Sammanfattning : The following bachelor thesis aims to investigate how advertising on the social media application TikTok affects attitudes, consumer behaviour and brand awareness among their users aged 18-23 in Sweden. The ambition of the study is to contribute with research on how advertising is being recieved by TikTok's users, regarding attitudes and consumer behaviour, and establishing whether it is a successful marketing method to generate brand awareness. LÄS MER