Sökning: "Victor Söderberg"

Visar resultat 6 - 9 av 9 uppsatser innehållade orden Victor Söderberg.

  1. 6. Kundfokus inom livsmedelsbranschen

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomi

    Författare :Jasmine Hanna Carew; Zekarias Ghebregiorgis; Victor Söderberg; [2014]
    Nyckelord :Financial Management; Value Creation; Customer Focus; Competitiveness; Food Industry; Value Chain; Value Chain Management; Shared Value and Value Chain Analysis; Fristående kurs;

    Sammanfattning : Abstract Title: Customer focus in the food industry - internal customer-oriented processes through a Value Chain perspective. Authors: Jasmine Carew, Zekarias Ghebregiorgis and Victor Söderberg Supervisor: Jennie Blomqvist and Katrin Franander Department: School of Management, Blekinge Institute of Technology Course: Bachelor’s thesis in Business Administration, 15 credits Key words: Financial Management, Value Creation, Customer Focus, Competitiveness, Food Industry, Value Chain, Value Chain Management, Shared Value and Value Chain Analysis Purpose: The purpose of this paper is to identify customer-oriented value creative activities in the food-industry with the help of Value Chain. LÄS MER

  2. 7. Industriell segmentering i mikroföretag

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Företagsekonomi

    Författare :Jonas Mideryd; Victor Söderberg (Linmarker); Pontus Lilliesköld; [2011]
    Nyckelord :Marknadsföring; mikroföretag; industriell segmentering; intuition vid segmentering;

    Sammanfattning : Syfte Denna uppsats syftar till att analysera kundsegmenteringsmetoder för ett mikroföretag på industriella marknader betingat av att företaget har mycket begränsade resurser och kunskap rörande denna typ av arbete. Frågeställningar 1. LÄS MER

  3. 8. Skandia och bonusdebatten: En studie av medias porträttering av Skandia-affärerna och dess påverkan på bonusdebatten

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för redovisning och finansiering

    Författare :Fredrik Konopik; Victor Söderberg; [2009]
    Nyckelord :Skandia; bonus; media; corporate governance; incentive plan;

    Sammanfattning : The purpose of this paper is to perform an in-depth analysis on how the events that took place in Skandia AB during the end of the 1990s have been portrayed in media, and how this has affected the general debate concerning bonuses and incentive plans. The paper studies relevant newspaper articles published in Sweden’s largest business newspaper, Dagens Industri (DI), over a period ranging from 2002 to 2008. LÄS MER

  4. 9. Nyttan av Web 2.0 i en CRM-kontext

    C-uppsats, IT-universitetet i Göteborg/Tillämpad informationsteknologi

    Författare :Fredrik Nilsson; Victor Söderberg; [2008-06-30]
    Nyckelord :Web 2.0; CRM; Customer Centricity; Customer Loyalty;

    Sammanfattning : Web 2.0 is a relatively new concept which has made significant progress on the Internet. More recently, corporations as well have begun to get use of the different types of applications that are assigned to the Web 2.0. LÄS MER