Sökning: "Vilma Johansson"
Visar resultat 1 - 5 av 14 uppsatser innehållade orden Vilma Johansson.
1. The international brand management as a capability to stay competitive during changing market conditions
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
2. Evaluation of novel climate-friendly feed for Nile tilapia in Tanzania
Master-uppsats, SLU/Dept. of Animal Nutrition and ManagementSammanfattning : Tanzania is a country located in sub-Sahara Africa by the Indian Ocean. Tanzania's aquaculture sector is small but has the potential to grow. As the population grows, so does the demand for food. Nile tilapia is the most cultured fish in Tanzania due to its hardiness, fast growth and tolerance to many environmental conditions. LÄS MER
3. Vilka faktorer ökar risken för en ungdom att bli kriminell och hur kan samhället arbeta brottsförebyggande? : En kvalitativ studie om socialtjänsten och polisens identifierade riskfaktorer gällande ungdomskriminalitet hos unga kriminella och det förebyggande arbetet, utifrån de professionellas perspektiv
Kandidat-uppsats, Högskolan i HalmstadSammanfattning : Juvenile delinquency is a societal problem that is increasingly receiving attention and has engaged researchers, politicians and especially the public. The purpose of this study is to investigate which risk factors social service professionals and the police authority identify concerning juvenile delinquency in young criminals and how crime prevention can be carried out to reduce juvenile delinquency in the society. LÄS MER
4. Varumärkesbyggande i sociala medier : En kvalitativ studie; hur små och medelstora företag använder sociala medier för att öka konsumenters engagemang
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Abstrakt Titel: Varumärkesbyggande i sociala medier Författare: Louise Johansson och Vilma Ljungborg Handledare: Anna Sörensson Examinator: Navid Ghannad Nivå: Kandidatuppsats Termin: VT 2023 Sociala medier är en effektiv kanal med stor räckvidd för att nå ut till potentiella kunder, skapapersonlig kontakt och konsumentengagemang. Interaktioner med kunder ger starkare relationermellan företagen och kunderna. LÄS MER
5. Influencers' Own Brands : Investigating the Drivers of Young Female Followers' Purchase Intentions towards Influencers' Own Brands
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Influencers have been working with collaborations with different brands during a long period of time, the latest development in their career has been to launch their own brands without any intermediators. Previous studies have investigated influencers' own brands but there is still a knowledge gap between intention and behavior. LÄS MER