Sökning: "Vinkonsumtion"
Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade ordet Vinkonsumtion.
1. Vinet i vardagen : En kvalitativ studie om hur vinkonsumtion erfars i samspel med identitet, livsstil och nätverk
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för samhällsstudier (SS)Sammanfattning : This study aims to investigate how the factors of identity, lifestyle and network interact andconnect with wine consumption. The goal is to give a broader understanding of howindividuals experience this connection. As this study is a qualitative study, six interviewswere conducted to collect empirical evidence and all participants were women. LÄS MER
2. Stolthet eller fördom : en studie om svenska konsumenters attityd till svenska viner
Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Fakulteten för naturvetenskapSammanfattning : Introducion Southern Sweden is an emerging wine region. Two things have made wine growing possible on our latitude: slowly rising temperature and new crossings of hereditary grape varieties. Grapes is a culturally new product in the Swedish farming landscape, which requires an introductory period. LÄS MER
3. Vad motiverar svenska ungdomars val vid köp av vin? : En kvantitativ undersökning om de viktigaste aspekterna vid valet av vin för Generation Y.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Abstract Title: What motivates Swedish Millennials’ choices when buying wine? Level: Bachelor thesis in Business Administration, final assignment. Authors: Richard Tarschis and Dag Ehlin Supervisor: Jonas Kågström Date: 2018 – January Aim: The purpose of this work is to analyze which driving forces affect the Swedish Millennials’ choices in the purchasing process of wine. LÄS MER
4. Det svenska vinets potential : Svenska vinkonsumenters uppfattning av svenska viner
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Restaurang- och hotellhögskolanSammanfattning : .... LÄS MER
5. Köpbeetenden : Vinkonsumenters val och bortval
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Restaurang- och hotellhögskolanSammanfattning : .... LÄS MER