Sökning: "Visual C"
Visar resultat 11 - 15 av 278 uppsatser innehållade orden Visual C.
11. Utveckling av programvara för klinisk logopedi : Förbättring av röstinspelningsprogrammet VoiceJournal i samarbete med Neovius Data och Signalsystem AB
Kandidat-uppsats, KTH/Medicinteknik och hälsosystemSammanfattning : Ungefär 17 % av befolkningen i Stockholm lider av något typ av röst- eller talbesvär. Förpersoner med sådana besvär är det vanligt att besöka en logoped, som är specialiserad inomundersökning av röstkvalitet. LÄS MER
12. The E-Commerce of Tomorrow: An Experimental Study of How User-Generated Content can be integrated into a Retailer's Website for Fashion Merchandise Display
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : An increasing number of individuals are turning to User-Generated Content (UGC) to learn about various products and services. Prior customers' experiences and opinions significantly impact potential buyers' decision-making during the customer journey. LÄS MER
13. Application development of 3D LiDAR sensor for display computers
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Uppsala universitet/Signaler och systemSammanfattning : A highly accurate sensor for measuring distances, used for creating high-resolution 3D maps of the environment, utilize “Light Detection And Ranging” (LiDAR) technology. This degree project aims to investigate the implementation of 3D LiDAR sensors into off-highway vehicle display computers, called CCpilots. LÄS MER
14. Velocity Obstacle method adapted for Dynamic Window Approach
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : This thesis project is part of an internship at Visual Behavior. The company aims at producing computer vision models for robotics, helping the machine to better understand the world through the camera eye. The image holds many features that deep learning models are able to extract: navigable area, depth inference and object detection. LÄS MER
15. Judging Books by Their Cover: A quantitative study on how media consumption influences purchase decision for culturally acclaimed books
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : This thesis investigates book readers and factors that affect their purchase intention towards physical books with different attributes. Books have a vast variety which makes them attractive to a lot of different personalities. LÄS MER