Sökning: "Wärme"
Visar resultat 1 - 5 av 26 uppsatser innehållade ordet Wärme.
1. Skolan - en spegel av samhället : En fallstudie om kommunens möjligheter att förebygga skolsegregation
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)Sammanfattning : This case study explores school segregation prevention in Karlstads municipality. It adresses the division in Swedish schools based on students backgrounds and socioeconomic status, hindering education quality and limiting diverse interactions. Residential segregation and school choice contribute to the issue. LÄS MER
2. Kunskap & lön, hänger de ihop? : En kvantitativ studie kring kunskapens roll vid inställningen till individuell lönesättning
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för samhällsstudier (SS)Sammanfattning : After a noted increased dissatisfaction with individual pay among the members of Kommunal, the largest Swedish trade union, and our own roles as wage-setting managers, an interest in studying individual pay was aroused. As previous research investigated other explanatory factors for a negative attitude to individual pay, this essay aims to investigate whether limited knowledge about the pay process can affect the attitude to individual pay. LÄS MER
3. Erik Janssons tro och liv : När tiden för enhetssamhället gick mot sitt slut
Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för idé- och samhällsstudierSammanfattning : .... LÄS MER
4. Gränshandeln och sociala mötesplatser i pandemitid : En studie om sociala mötesplatsers betydelse i Töcksfors under Covid-19
L2-uppsats, Karlstads universitet/Institutionen för geografi, medier och kommunikation (from 2013)Sammanfattning : This work examines the impact of the pandemic on a smaller society were cross-border shopping is a major player. The chosen location for the work is Töcksfors in Årgäng municipatly, were trade with Norway plays a central role for the location. LÄS MER
5. Influencer marketing and its effectiveness on consumers’ attitudes and purchase intention
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : Social media is nowadays one of the best ways to reach new potential customers. Social media platforms allow influencers to promote brands and reach even more customers. These new platforms are relatively untested as regards its effectiveness. LÄS MER