Sökning: "Wii sports"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden Wii sports.
1. The Impact of motion-sensing exercise games on young adults : Take “Ring Fit Adventure” as example
Magister-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : With the continued expansion of the market share of video games and the growing numberof obese people in recent years, public and business interests in exercise games have been aroused. The period when exercise games emerged maybe can be counted down from AtariPuffer. LÄS MER
2. Effekten av fysisk träning på e-sportprestation
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Idrotts- och hälsovetenskapSammanfattning : Purpose The purpose of this study was to investigate the effects of physical exercise on different skills that affect e-sports performance for e-sportsmen at amateur level in the game Overwatch. This is to gain knowledge about how e-sports training could be developed and streamlined. LÄS MER
3. Wii Sports och Sport : En jämförelse av fysiska och emotionella skillnader och likheter i träningsspel jämfört med riktig träning
Magister-uppsats, Institutionen för idrotts- och hälsovetenskapSammanfattning : Aim The purpose of this study is to compare the level of activity between playing wii Sports Tennis and wii Sports boxing, and the usual sports, and to see how the two variants are perceived.Issues:- How much strain ratio and energy consumption it gives to exercise wii sports compared with the playing of sport for real?- How do the test participants experience the different tests?- How are the two wii sports games against each other in terms of activity and fitness in the school environment? Method This is an experimental study in which 10 test participants (5 men and 5 women) have carried out four different physical tests. LÄS MER
4. Spelupplevelse och ansträngningsgrad vid spel på TV-spelet Nintendo Wii Sports boxning : Jämförelse mellan en grupp pojkar och flickor i åldrarna 13-16 år
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, SjukgymnastikSammanfattning : Syfte: Att undersöka vilken ansträngningsgrad och spelupplevelse en grupp flickor respektive pojkar i åldrarna 13-16 år hade vid 15 minuters spelande på Nintendo Wii Sports boxning samt att göra en jämförelse mellan könen. Syftet var även att undersöka om det förekom ett samband mellan spelupplevelse och ansträngningsgrad. LÄS MER