Sökning: "Work loyalty"
Visar resultat 1 - 5 av 382 uppsatser innehållade orden Work loyalty.
1. Vägran att utföra arbete – En analys av när en arbetstagare kan och inte kan skiljas från anställningen på grund av arbetsvägran
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för handelsrättSammanfattning : Refusal to work is a term that falls under misconduct concerning termination and dismissal. The employee and the employer each have obligations due to the employment relationship. Refusal to work can be a breach of the duty of loyalty and thereby a breach of the employment contract. LÄS MER
2. Varför stannar socialsekreterare kvar? En kvalitativ studie om hur erfarna socialsekreterare hanterar arbetsrelaterad stress och vad som får dem att stanna kvar.
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/SocialhögskolanSammanfattning : The aim of this study was to provide a further understanding about how experienced social service workers who exercise public authority manage work-related stress and what makes them remain in the field despite the fact that it is a demanding job. The research method used was qualitative semi-structured interviews with seven social workers that have been working within the Swedish social services for at least five years. LÄS MER
3. Understanding the Dynamics of Brand Loyalty in National team sports - A Qualitative study of brand management within professional team sports”
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : In previous research there has been acknowledgement about the importance of Brand loyalty in sports, where the brand experience can function as a tool to create loyalty among fans. Brand communities have proven to have positive effects on customer satisfaction and brand loyalty in sports. LÄS MER
4. Leveraging Omnichannel Retailing for Customer Loyalty through Customer Lifetime Value: Is this the reality, or is this just fantasy?
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Scope: Many physical store-based retail businesses are establishing online stores to provide an omnichannel experience to customers. Omnichannel contributes with an immense supply of data, whereas, the physical store complements this data with its touch and feel aspect, especially for the home and consumer electronics industry. LÄS MER
5. Kundlojalitet och varumärkesförstärkning genom efterköpsinteraktioner i vitvarubranschen: : En fallstudie om Electrolux
Kandidat-uppsats, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Då digitaliseringen har möjliggjort för fler kontaktytor mellan företag och konsumenter har interaktionen inte bara förbättrats utan också ökat, framför allt när det kommer till efterköpsinteraktioner. Denna studie har utforskat flera olika teorier om vilka nyckelfaktorer som är viktiga för konsumenten innan ett köp och på vilket sätt företag kan garantera att samma kund genomför ett återköp. LÄS MER