Avancerad sökning

Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. Smakar kaffet lika gott på insidan av organisationen? : En kvantitativ enkätundersökning om Löfbergs internkommunikation

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet

    Författare :Charlotte Elgtberg; Elin Ringqvist; [2021]
    Nyckelord :Internal communication; organization member; communication channel; organizational culture; Löfbergs; Internkommunikation; organisationsmedlem; kommunikationskanal; organisationskultur; Löfbergs;

    Sammanfattning : The mainstay of a successful organization is a well-functioning internal communication. Good internal communication creates a positive environment, togetherness, and community within the organization. LÄS MER

  2. 2. A study of the gratifications sought and obtained through using Enterprise Social Media: an employee perspective

    Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Simon Csikasz; [2016]
    Nyckelord :ESM; UGT; internal communication; digital work; enterprise social media; uses and gratification theory; Slack; Yammer; Skype for business.; Social Sciences;

    Sammanfattning : En studie om sökta och erhållna belöningar genom användning av Enterprise Social Media: ett medarbetarperspektiv Många anser att ESM har potentialen att både förenkla och förbättra samarbete, och stärka det ”sociala kapitalet”, men ändå misslyckas 80% av implementationerna. Denna studie hoppas ge insikter i vad som driver de som ändå använder ESM, med förhoppningen att bidra till fler lyckade framtida implementationer. LÄS MER

  3. 3. Supporting Group Communication Among UX Consultants

    Master-uppsats, KTH/Medieteknik och interaktionsdesign, MID

    Författare :Tommy Feldt; [2015]
    Nyckelord :UX practice; UX; interaction design; group communication; enterprise social media; yammer; case study; UX; konsult; interaktionsdesign; samarbete; gruppkommunikation; enterprise social media; yammer; fallstudie;

    Sammanfattning : Professional User Experience (UX) practitioners have an inherent need for effective group communication practices. If they work as external consultants, the need is arguably even greater. Enterprise Social Media (ESM) technologies have affordances that make them seem promising for this domain. LÄS MER

  4. 4. Corporate Social Networks within the Financial Sector : A tool to enhance unity and knowledge sharing

    Master-uppsats, KTH/Industriell ekonomi och organisation (Avd.); KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC); KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)

    Författare :Simon Janghede; David Bradka; [2013]
    Nyckelord :corporate social networks; enterprise social networks; platforms; financial sector; financial business; financial services; insurance; reinsurance; knowledge sharing; social; knowledge management; knowledge management systems; information spreading; system evaluation; företagsbaserade sociala nätverk; företagsinriktade sociala nätverk; plattformar; finansbranchen; finansiella sectorn; försäkring; återförsäkring; kunskapsspridning; kunskapsdelning; social; kunskapshantering; kunskapshanteringssystem; informationsspridning; systemutvärdering;

    Sammanfattning : This study has been conducted with Sirius International as a case company. The investigation has revolved around the weaknesses Sirius, along with the authors, have identified concerning the international collaboration and communication. LÄS MER

  5. 5. Exploiting social networking technologies in order to enhance internal communication within and across a large enterprise : Improving a Corporate Social Network

    Master-uppsats, KTH/Kommunikationssystem, CoS

    Författare :Jesus Paredes Sanz; [2013]
    Nyckelord :social networking; large enterprises; corporate social networking; communication; collaboration; network metrics; sociala nätverk; stora företag; företagens sociala nätverk; kommunikation; samarbete; nätverk statistik;

    Sammanfattning : Today the use of the social networking technologies is becoming more common in users daily lives, both their professional and personal lives. Recently the application of social networking technologies’ communication power has begun to be leveraged by enterprises in order to gain competitive advantage in terms of productivity and employees’ efficiency & job performance. LÄS MER