Sökning: "Yvonne Hjelm"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Yvonne Hjelm.

  1. 1. Facebook as a platform for corporate branding : How IKEA brand values are co-created in communication by users on Facebook

    Kandidat-uppsats, HLK, Medie- och kommunikationsforskning

    Författare :Sofie Stamfjord Thall; Yvonne Holmgren Hjelm; [2012]
    Nyckelord :Corporate brand value; Facebook; Value co-creation; IKEA; Communication;

    Sammanfattning : The aim of this thesis is to explore and illustrate empirically how brand values are co-created in communication by users on a corporate Facebook page. The text from two months of conversa-tion on IKEA Sweden’s Facebook page has been analyzed using qualitative and quantitative meth-ods. LÄS MER

  2. 2. Ungdomar och lokalmedier : En kvanititativ studie i hur gymnasieungdomar i Jönköping använder lokala medier 2010

    L3-uppsats, Högskolan för lärande och kommunikation

    Författare :Susanne Almgren; Yvonne Holmgren Hjelm; [2010]
    Nyckelord :lokala nyhetsmedier medieanvändning gymnasieungdomar Jönköping;

    Sammanfattning : Syftet med den här uppsatsen har varit att kartlägga Jönköpings gymnasieungdomars användning av samtliga professionellt producerade lokalmedier på orten, sammanlagt tolv stycken. 461 enkätsvar från elever på 18 gymnasieprogram visar att i Jönköping har ännu inte den stora världen konkurrerat ut den lilla. LÄS MER

  3. 3. How organizational knowledge can affect the choice of entry mode

    Kandidat-uppsats, IHH, Företagsekonomi

    Författare :Yvonne Holmgren Hjelm; Sara Bryntesson; Maria Ingbrand; [2007]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Summary This is a bachelor thesis within strategic management and knowledge management. It is a case study of a family-owned Italian Olive oil company, Frantoi Celetti e Cultivar, here referred to as FCC. FCC has built a thorough olive oil competence throughout the years and has decided to exploit its business on the Chinese market. LÄS MER