Avancerad sökning
Hittade 2 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
1. Content with Content? : A qualitative study on the implementation, maturity and future of inbound marketing strategies in the Swedish B2B sector
Master-uppsats, Högskolan i Jönköping/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Background: There is a knowledge gap in the B2B-businesses adoption of inbound marketing strategies. The B2B sector has a substantial economic impact on the society and their marketing activities need to adapt towards the digital era. In the Swedish market, this has not yet been sufficiently researched up until this point. LÄS MER
2. Frihet under ansvar : en studie av mediernas självsanering
Kandidat-uppsats, Institutionen för kommunikation, medier och itSammanfattning : Denna uppsats undersöker hur synen på mediernas självsanerande system ser ut dels hos elva olika granskare av medierna och dessutom hos sex representanter från de större nyhetsmedierna i Sverige. I kvalitativa djupintervjuer har de bland annat fått svara på frågor om systemets fördelar och nackdelar samt om systemet anses vara tillräckligt eller om det finns behov av en utökad lagstiftning. LÄS MER