Sökning: "advertising acceptance"
Visar resultat 21 - 25 av 35 uppsatser innehållade orden advertising acceptance.
21. Factors affecting consumers purchase intentions for digital news : A quantitative study of Resumé
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Companies providing digital news are today struggling with low purchase intentions among their consumers. Over the years, the Internet has become a vital part of how people consume news, and the growth in online consumption has led to a decline in printed circulation. LÄS MER
22. It's 'like' a #perfectday : En fallstudie om hur och varför lyssnare av poddradion sprider budskap om produkter vidare på sociala medier
Kandidat-uppsats, Karlstads universitetSammanfattning : Recent years have seen a dramatic increase in podcast listening in Sweden. As a result, podcasts has become attractive in marketing purposes among enterprises and organizations. LÄS MER
23. Homosexual Women's Quest for the Invisible Visibility : How a Minority within a Minority perceive themselves through Print Advertising
Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för mediestudierSammanfattning : Introduction: Visibility within advertising can generate acceptance and normalization in society, hence it is a powerful media that is of utmost importance for the homosexual group. Portrayals in advertising equal an admission as citizens, which homosexual women are currently neglected as media circumscribe male homosexuality as norm. LÄS MER
24. Mer än produkter - En diskursanalytisk studie av friande och fällande uttalanden från Reklamombudsmannen
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/SocialhögskolanSammanfattning : More than Products : A discourse analytical study of the vindicating and convicting dictums from the Swedish Advertising Ombudsman In society today we are exposed to more advertising than ever before. In Sweden the design of advertisements are regulated in part by laws and in part by a self-regulating system called the Swedish Advertising Ombudsman. LÄS MER
25. Produktplacering i film : En studie om produktplaceringens påverkan av högskolestudenters köpbeslutsprocess
Kandidat-uppsats, Institutionen för teknik och samhälleSammanfattning : Produktplacering har blivit ett allt viktigare verktyg för marknadsföraren som vill nå ut till alla reklamtrötta tittare. För att få tittaren att köpa produkten och därmed lyckas med produktplaceringen så krävs det inte bara att tittaren ska uppmärksamma varumärket utan faktorer som intresse, acceptans och önskan spelar också en viktig roll i sammanhanget. LÄS MER