Sökning: "affective reality"

Visar resultat 1 - 5 av 19 uppsatser innehållade orden affective reality.

  1. 1. LEARNING AND COLLABORATION VIA DIGITAL COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN ECOVILLAGES A Study on Learning in Ecovillage Communities of Practice and Affordances of Virtual Immersive Learning Environments

    Master-uppsats, Institutionen för tillämpad informationsteknologi

    Författare :Eralp Erol; [2024-03-19]
    Nyckelord :ecovillages; learning; affordances; communities of practice; situated learning; immersive technologies; remote collaboration;

    Sammanfattning : Ecovillages are intentional residential communities aimed at improving human quality of life while protecting and regenerating the surrounding nature in order to create a more sustainable lifestyle based on cooperative culture and sharing (Dawson, 2006; GEN, n.d.b; Mychajluk, 2017). LÄS MER

  2. 2. Diabetes typ lätt? : En kvalitativ studie om lärares upplevelse av hanteringen av elever med diabetes typ 1 i undervisningen av ämnet idrott och hälsa

    Magister-uppsats, Gymnastik- och idrottshögskolan, GIH/Institutionen för rörelse, kultur och samhälle

    Författare :Dana Najafi; Ruocco Ludvig; [2024]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Syfte och frågeställning Syftet med denna studie är att undersöka lärares upplevelse av hanteringen av elever med diabetes typ 1 (benämns fortsättningsvis T1D) i undervisningen av idrott och hälsa. För att besvara studiens syfte användes tre frågeställningar:  1.     Hur upplever lärare arbetet med elever med T1D? 2. LÄS MER

  3. 3. Organisatoriskt köpbeteende inom business-to-business : En kvalitativ studie om hur organisatoriskt köpbeteende påverkar köpbeslut inom business-to-business

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Anton Sköld; Oskar Sjölund; [2023]
    Nyckelord :B2B; Organizational buying behavior; Brand preference; Emotions; B2B; Organisatoriskt köpbeteende; Varumärkespreferenser; Känslor;

    Sammanfattning : The fact that brands create trust and develop cognitive and emotional ties with customers are well recognized. However, this is primarily associated with B2C markets. More recent studies admit to the fact that despite the differences between B2C and B2B contexts brands can have valuable features in B2B as well as B2C. LÄS MER

  4. 4. Happy at home - A qualitative study of employee work satisfaction related to team communication in virtual administrative work

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning

    Författare :Malin Borgudd; Anna-Johanna Nilsson; [2022]
    Nyckelord :Transactive Memory System; Affective outcomes; Team communication; Virtual team work; Disruption;

    Sammanfattning : We have been forced into a new reality and new ways of working due to the Covid-19 pandemic, during which remote work has become the new normal in many workplaces. Working in virtual teams creates many opportunities for organizations to develop with society using modern technology. LÄS MER

  5. 5. Computation as Strange Material : Excursions into Critical Accidents

    Master-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)

    Författare :Love Lagerkvist; [2021]
    Nyckelord :machine learning; artificial intelligence; ml; ai; interaction design; computation; strange material; LinkedIn; smart reply; artificial artificial intelligence; neo-rationalism; materialism; marxism; computers; iot; material; method; ubicomp; labor; labour; affective labour; affective labor; post-operaism; excursion; critical accident; strange loop; strange attractors; Linux; Linux kernel mailing list; Turing test; imitation game;

    Sammanfattning : Waking up in a world where everyone carries a miniature supercomputer, interaction designers find themselves in their forerunners dreams. Faced with the reality of planetary-scale we have to confront the task of articulating approaches responsive this accidental ubiquity of computation. LÄS MER