Sökning: "al haider"
Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden al haider.
1. Hötorget Rooftop Hälsocenter & Restaurang - en takpotential
Master-uppsats, KTH/ArkitekturSammanfattning : En studie i undersökningen av takpotentialen på Hötorgshuset 5 i Stockholm. ... LÄS MER
2. Geometric Phases In Quantum Systems Of Pure And Mixed State
Master-uppsats,Sammanfattning : Note that equations and expressions has been omitted here and is instead presented in the work. This thesis focuses on the geometric phase in pure and mixed quantum states. For the case of a pure quantum state, Berry's adiabatic approach (4.1. LÄS MER
3. 'The Passion of the Consumer'
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Abstract Title ‘The passion of the consumer’ Seminar date 30/5- 2012 Course BUSN29 Master thesis Author Forat Al Haider Advisor Ulf Elg Keywords Community, Culture capital, Identity, Social links, CCT Thesis purpose The main aim with this research is to contribute to influential and decisive theory within the lines of Consumer behaviour and identity by applying various Consumer Culture theories. This research is set to examine and explore the underlying sociocultural causes and needs for the consumers to engage in the sport of football and what the consumer aims to derive by entering the social worlds of various communities. LÄS MER
4. AN ONTOLOGY BASED SENTIMENT ANALYSIS : A Case Study
Master-uppsats, Institutionen för kommunikation och informationSammanfattning : Business through e-commerce has become popular recently due to the massive amount of information available on internet. This has resulted in the abnormal number of reviews on websites like www.amazon.com and www. LÄS MER
5. Co-Branding : Ett bra verktyg eller endast upphaussning?
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Sammanfattning Att inneha ett starkt varumärke är något som de flesta företag strävar efter. Genom brand equity kan företagen mäta sitt eget varumärke i jämförelse med sina konkurrenter. Det finns många olika tillvägagångssätt för att stärka sitt varumärke och co-branding är ett utav dessa. LÄS MER