Sökning: "all pr bra pr"
Visar resultat 1 - 5 av 8 uppsatser innehållade orden all pr bra pr.
1. Samband mellan nukleära avvikelser i tvåcellsstadiet hos embryon efter assisterad befruktning och chans till graviditet och levande fött barn
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för hälsovetenskaperSammanfattning : Bakgrund Assisterad befruktning är en vanlig behandling för infertilitet, vilket innebär oförmågan att bli gravid. Vid assisterad befruktning övervakas embryoutvecklingen med hjälp av Time Lapse Imaging-teknologi i en EmbryoScope och implantationsförmågan bedöms. LÄS MER
2. Optimization-Based Geometry Correction Of Blood Flow CFD Simulations Using 4D-Flow Data
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för energivetenskaperSammanfattning : 4D-flow is a powerful tool capable of capturing 3-dimensional, time-resolved flow measurements of blood flow in the body. Their current use is limited by resolution and scan times. A proposed solution is to use Simulation Based Imaging (SBI). LÄS MER
3. Tjänstesamverkans betydelse för resultatet av en fungerande PR-tjänst
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/FöretagsekonomiSammanfattning : The purpose of this study is to create an understanding of how the interaction between PR consultants and PR service providers can affect the performance of a PR service, as well as showing how PR consultants and buyers can act to initiate and further develop an efficient collaboration. The study uses multimethod research and is based on a deductive approach. LÄS MER
4. Är all publicitet bra publicitet? : Kontroversiell kommunikation och reklamkampanjen Unhate
Kandidat-uppsats, Institutionen för mediestudierSammanfattning : Titel: Är all publicitet bra publicitet? Kontroversiell kommunikation och reklamkampanjen Unhate Nivå: Kandidatuppsats, C-nivå Område: Medie- och kommunikationsvetenskap Författare: Marlene Jakobsson, V13MKand Handledare: Jonas Jonsson, Universitetsadjunkt, Institutionen för mediestudier – JMK Datum: Uppsatsen avser utfört uppsatsarbete mellan 2013-01-30 och 2013-05-21. Syfte: Mitt syfte med denna uppsats är att lyfta fram hur konsumenter samt varumärkesexperter upplever United Colors of Benettons reklamkampanj från 2011, Unhate. LÄS MER
5. Vad kostar det att marknadsföra sig gratis?
Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för planering och mediedesignSammanfattning : Med vår studie vill vi belysa de potentiella nackdelarna som finns med att marknadsföra sig som företag via Facebook. I och med webb 2.0 och den sociala revolutionen, där alla kan dela med sig av vad de vill när de vill, så ökar mängden data så pass mycket att markandsförare måste lära sig hantera detta. LÄS MER