Sökning: "and consequences of eWOM"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden and consequences of eWOM.
1. The effects of eWOM on companies : A qualitative study about how companies get affected by the eWOW spread by consumers
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Abstract The rapid technological developments have changed how companies market themselves and how consumers search for information. Furthermore, the internet provides companies with a variety of channels to share information and products. LÄS MER
2. Managing negative eWOM in the retail industry : A qualitative study of proactive and reactive strategies
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : In the fast pace of the development of the Internet and the increased use of it more and more people use interactive platforms to connect with each other. The increased opportunity and ability to share content with people around the globe has led to the emergence of eWOM. LÄS MER
3. EWOM På SOCIALA MEDIER : En studie om hur eWOM påverkar livsmedelsbutiker och hur de kan hantera konsekvenserna och påverkan
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagandeSammanfattning : Bakgrund: Vid etableringen av sociala medier utvecklades ett nytt begrepp nämnt eWOM (elektronisk Word-of-Mouth). eWOM handlar om hur konsumenter sprider sina åsikter och ger respons om företag på sociala medier och internet. LÄS MER
4. Hantering av negativ eWOM på Twitter - Ett sätt att skapa kundrelationer
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Consumers are facing a wide selection of brands trying to get their attention. An increasing amount of corporations are incorporating non-traditional media in their marketing strategies as an attempt to build relationships with their customers. LÄS MER