Sökning: "applicera CE"
Hittade 5 uppsatser innehållade orden applicera CE.
1. Ljudklassificering med Tensorflow och IOT-enheter : En teknisk studie
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologiSammanfattning : Artificial Inteligens and machine learning has started to get established as reco- gnizable terms to the general masses in their daily lives. Applications such as voice recognicion and image recognicion are used widely in mobile phones and autonomous systems such as self-drivning cars. LÄS MER
2. Assessing evolution of ice caps in Suðurland, Iceland, in years 1986 - 2014, using multispectral satellite imagery
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för naturgeografi och ekosystemvetenskapSammanfattning : The study focuses on the application of multispectral satellite imageries in glaciological studies. It aims to assess how the Icelandic glaciers have evolved over the last decades (from the 1980s to 2014). The study area covers Mýrdalsjökull and Eyjafjallajökull ice caps located in Suðurland, Iceland. LÄS MER
3. Circular Economy in Cities: Framework Development & Porto (Portugal) Case Study Analysis
Master-uppsats, KTH/EnergiteknikSammanfattning : Circular Economy (CE) is a recent concept that is gaining strength worldwide due to China's implementation and the European Union (EU) contribution. It is seen as the alternative to a wasteful linear economic system, with the aim to keep products at higher value and for longer time. LÄS MER
4. Internal barriers for moving towards circularity - An industrial perspective
Master-uppsats, KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)Sammanfattning : För organisationer som siktar på att bli hållbara är det hävdat att en organisatorisk övergång snarare än en optimering av den nuvarande organisationen är nödvändig (Loorbach & Wijsman, 2013). Detta leder till att när en Cirkulär Ekonomi (CE) modell appliceras och materialflöden sluts innebär det förändringar som påverkar affärsmodeller, logistik, tillhandahålla erbjudanden, service, tillverkning och processer. LÄS MER
5. Le marketing d'un pays : Label Suède
Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomiSammanfattning : Résumé L’objet de ce mémoire est d’analyser la composition du label « Suède » et si c'est possible d'utiliser les méthodes de marketing traditionnel quand un pays est commercialisé. Nous centrons l‘attention sur l’office suédois du tourisme et des voyages qui est responsable pour le marketing de la Suède comme destination touristique. LÄS MER