Sökning: "applikationer marknadsföring"

Visar resultat 1 - 5 av 19 uppsatser innehållade orden applikationer marknadsföring.

  1. 1. Konstruktionsoptimering av lastflakslämmar till bandvagn

    Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Umeå universitet/Institutionen för tillämpad fysik och elektronik

    Författare :Tim Uleander; [2022]
    Nyckelord :konstruktion;

    Sammanfattning : The work is comprised by concept development of cargo side flaps with focus on finding more independent cost-efficient solutions. The concept development process took place in cooperation with BAE Systems located in Örnsköldsvik, where they carry out design and production of vehicles as well as development of vehicle systems and marketing, primarily for military applications. LÄS MER

  2. 2. BlockChain Technologies in the World of Fashion

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Nihad Ibrahimli; [2020]
    Nyckelord :Blockchain; Smart Contract; Distributed application; Fashion; Blockchain; Distribuerad applikation; Mode;

    Sammanfattning : Blockchain, a solution for different parties to reach consensus in a peer­to­peer (P2P) networks, allows us to distribute data across different entities. Many areas, including financial, health care, eCommerce, marketing, can benefit from blockchain technology. Influencer marketing also takes benefit from the properties of blockchain technology. LÄS MER

  3. 3. Edge Service Selection in a Virtual Service Marketplace

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Wenhao Li; [2020]
    Nyckelord :Marketplace; service selection; mobile edge; edge-based services; edge infrastructure services.; Marknadsplats; val av tjänster; mobilkant; kantbaserade tjänster; infrastrukturtjänster.;

    Sammanfattning : A brokerless edge service marketplace could play a significant role in enabling an eco- system where a large number of edge providers and Communication Service Providers (CSPs) offer Mobile Edge Infrastructure Services (EISs) to providers of edge-based applications and services. The marketplace would be the bridge between EIS providers and their customers, managing the relations between actors in the mobile edge eco- system. LÄS MER

  4. 4. Permission Based Risk Assessment for Enhancing Privacy of Android Users

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Muhammad Rashid Idris; [2018]
    Nyckelord :Android; Mobile apps; Privacy; Risk assessment; Principle of Least Privilege; EBIOS; Android; Mobila appar; Integritet; Riskbedömningsmetoden; Princip om lägst privilegium; EBIOS;

    Sammanfattning : Mobile applications tend to access data beyond their intended functionality and share this data with third parties for various purposes including marketing, profiling and advertisement. This data also includes user’s personal information and access to this personal information without user’s consent put user’s privacy at risk. LÄS MER

  5. 5. Om kunden själv får välja : En kvalitativ studie om hur köpkanaler kan integreras för att skapa kundvärde

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Emma Carlenfors; Sara Åkerlund; [2016]
    Nyckelord :Omnichannels; shopping channels; customer value; Omnikanaler; köpkanaler; kundvärde;

    Sammanfattning : Syfte: Vårt syfte med denna studie är att ur ett företagsperspektiv undersöka hur köpkanaler kan integreras för att skapa kundvärde. Forskningsfrågor: Hur kan företag möta olika målgruppers behov genom att använda omnikanaler? Hur kan företag underlätta kunders vardag genom att använda omnikanaler? Hur kan företag förenkla kunders köpbeslut genom att använda omnikanaler? Metod: Studien är av kvalitativ karaktär, med en kombination av induktiv och deduktiv ansats. LÄS MER