Sökning: "atlas copco marknadsföring"
Hittade 4 uppsatser innehållade orden atlas copco marknadsföring.
1. Understanding how automatized personalization with AI can drive value in B2B marketing : A case study of a Swedish industrial equipment manufacturer
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : In the last decade, marketing automation, a tool for automatic personalization, has been gaining significant traction among marketing professionals. In parallel with the growing adoption trend, many marketing automation platform providers have been extending their offers to include AI features. LÄS MER
2. Anpassningar av globala varumärke
Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomiSammanfattning : Syfte: Syftet med denna uppsats är att granska och analysera anpassningar av marknadsföring strategier av svenska varumärken som är verksamma på den globala B2B-marknaden, samt med hjälp av analys förklara hur svenska B2B-varumärket kan kännetecknas. Metod: I denna uppsats har vi valt att använda oss av en kvalitativ studie för att ge läsaren en djupgående bild av tre svenska företaget Atlas Copco, Volvo Trucks och Ericsson och deras marknadsföring av varumärket på den internationella marknaden. LÄS MER
3. Förstå kundens bruksvärde
Magister-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för ekonomi, statistik och informatikSammanfattning : Abstract “Understand the customers value in use – A multiple case study of three industrial companies” or ”Förstå kundens bruksvärde – En multipel fallstudie av tre industriella företag” brings out the problem that it is easy to assume, what the value is for the customer. The questions asked for this thesis are: • How does the companies in focus, gather information about what effects the customers value in use? • How do the companies use this information in their business? The purpose is to examine how some industrial companies gather information about the customer’s value in use, on the bases from the five activities from Porter and how they can use this information. LÄS MER
4. Getting dressed for success: - Designing organizational cultures in the Chinese context
D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : This thesis assesses the organizational culture of Swedish companies in the Chinese market by applying a China-specific model developed by Professor Carl Fey at the Stockholm School of Economics and professor Katherine Xin at the China Europe International Business School. The model is comprised of eight dimensions; mission, societal orientation, flat, feedback, involvement, speed, customer orientation and change. LÄS MER