Sökning: "audience expectations"
Visar resultat 1 - 5 av 83 uppsatser innehållade orden audience expectations.
1. Publikens förväntningar på dokumentärfilm : En studie om lärarstudenters inställning till och användning av dokumentärer
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/Institutionen för kultur och samhälleSammanfattning : There is a general perception amongst audiences of the documentary film being a truthful retelling of reality. The filmmaker is seen as a lens through which reality is captured in the way it presents itself to the filmmaker. LÄS MER
2. Leveraging Gamification for Increased Motivation in Mobile Applications : A Quantitative Study Using Self-Determination Theory & Service-Dominant Logic
Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Due to the increasing digitization of society, Gamification of services has become increasingly proliferated. Identifying and knowing how to manipulate the factors for successful implementation of gamification strategies is paramount. LÄS MER
3. Unravelling the Motivations and Patterns of Newsletter Readers in Metropolitan Europe
Magister-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)Sammanfattning : The rise of email newsletters as a popular means of engaging audiences has transformed the landscape of journalism and news dissemination. Marketers and news organisations alike have recognised the potential of newsletters as an effective way to reach and engage with their audiences. LÄS MER
4. En undersökning om representationen av romantiska relationer i tre av 2010-talets populäraste romantiska komedier
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för medier och journalistik (MJ)Sammanfattning : In today's society, most media users are aware that the image of reality that media producers create differs from real life. However, the knowledge about the power that the media holds is forgotten in daily media use. LÄS MER
5. International tech companies in the Swedish media landscape – Bound for success? : A case study about what can affect international tech companies’ success when establishing a presence in the Swedish media landscape
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Denna fallstudie presenterar forskning om vad som kan påverka framgången för internationella teknikföretag när det kommer till att etablera sig i det svenska medielandskapet. Sverige ses som ett nav för innovation och med globalisering samt framväxten av kommunikationsteknologier kan företag bedriva sin verksamhet på andra marknader än deras ursprung, vilket gör det viktigt att förstå vad som kan påverka framgången med att etablera sig i det svenska medielandskapet när man genomför kommunikationsinsatser. LÄS MER