Sökning: "b2b sme"
Visar resultat 1 - 5 av 42 uppsatser innehållade orden b2b sme.
1. Sociala medier ur ett B2B-perspektiv : En kvalitativ studie om sociala medieplattformars roll för SME:s utveckling av affärsrelationer på utländska marknader
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Digitaliseringen är ett centralt fenomen för vår samtid där framväxten av digitala plattformar bland annat påverkat hur företag interagerar med varandra. Syftet med denna studie är att undersöka om skapandet av nya relationer mellan företag underlättas genom användandet av sociala medieplattformar, samt vilken typ av relation som dessa plattformar ger upphov till. LÄS MER
2. Social Media Influence on Business Performance within B2B Marketing Companies : A qualitative study on social media use and its influence in the context of lead generation
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : The use of social media is constantly increasing and digitalization is becoming a bigger and bigger part of both individuals' and companies' daily life. In turn, customers' expectations of companies working within the social media environment are increasing in phase with digitalization. LÄS MER
3. Value based selling : Key value drivers for SMEs within the steel industry
Master-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Building upon previous research around value drivers, the purpose for this study was to review what value-drivers the SMEs within the Swedish steel industry find most important in their suppliers and how the industry as a whole can evaluate this information in a value-based selling approach. In today's literature regarding customer perceived value, the focus has been towards service related industries, and mainly within a B2C context. LÄS MER
4. Exploring Brand Equity through Digital Marketing : A multiple case study of B2B SMEs in the manufacturing and marketing consultant industry
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : The industrial marketing strategy in many industries has been largely influenced by the coming of digital marketing over the past decade. The trends are changing from the traditional to a digital era and companies are being forced by this digitalization shift. The manufacturing and marketing consultant industry is no exception. LÄS MER
5. Positioning of premium priced kitchen knives in the German market : – A Case Study of Swedish SME Damasteel
Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : .... LÄS MER