Sökning: "banking relationship with customers"
Visar resultat 21 - 25 av 83 uppsatser innehållade orden banking relationship with customers.
21. Greening the Banks - Are the Customers Onboard : A study into the effects of green banking products on Swedish retail banking customers
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Increasing climate awareness, the Paris Agreement urging institutions to enable the economic transition toward sustainability and the looming possibility of environmental regulations are challenges facing the banking sector today. This study however chooses to see opportunities in a changing retail banking environment, investigating what green banking products customers want their bank to provide and how the introduction of green banking product might impact customer loyalty. LÄS MER
22. Är ett knapptryck mer värt än ett handslag? : En fallstudie inom banksektorn med inriktning relationsmarknadsföring
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Syfte och forskningsfrågor: Syftet är att undersöka tjänsteföretags insatser för att skapa servicekvalitet och goda kundrelationer, med hänsyn till de möjlighet som den digitala utvecklingen medför. 1. Vilka insatser står i centrum för det fysiska mötet respektive virtuella kontakterna? 2. LÄS MER
23. Agent banking as a relationship marketing tool by banks in Bangladesh
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : With growing number of adult people not owning a bank account,efforts are being made to bring banking services to the unbanked populations.Relationships marketing plays a crucial role in establishing and sustaining beneficial relationship in the banking industry. LÄS MER
24. E-loyalty in digital platforms : How do the employees in banks experience their work with customer e-loyalty, individually and in relation to each other?
Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This thesis aims to study how the top management and employees in banks experience their work with customer e-loyalty in digital settings, both individually and in relation to each other. Today's bank customers desire freedom in where they conduct their business and do at the same time require a deeper personal relationship with their bank advisors. LÄS MER
25. Kundnöjdhet - en kontantfråga : kundnöjdhetens påverkan av grad av kontanthantering
Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Kontanter har en avtagande trend som betalningsmedel i samhället. Banksektorn har också påverkats av kontanternas minskande genom att allt fler banker avvecklar sin kontanthantering. Detta påverkar i sin tur bankkunderna som inte längre har samma tillgång till fysiska betalningsmedel. LÄS MER