Sökning: "brand SME s"
Visar resultat 1 - 5 av 16 uppsatser innehållade orden brand SME s.
1. Employer branding : Konsten att rekrytera och behålla kompetenta medarbetare
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagandeSammanfattning : Bakgrund: För att kunna överleva på en modern konkurrensutsatt marknad som små och medelstora företag måste de ha kompetent och talangfull personal. Genom att ha ett starkt arbetsgivarvarumärke så blir det lättare att bibehålla den kompetenta personalen men även för att rekrytera nya. LÄS MER
2. Expanding warehouse operations as a fashion brand : a case study about the motivating factors and challenges
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Small and medium enterprises (SMEs) are currently achieving massive growth but the problems and challenges associated with them are less understood. A goal in supply chain management is to maintain a solid flow of goods from raw materials to manufacturers and distribution of the final product. LÄS MER
3. The Impact of Environmental Management on Financial Performance in SMEs, Sweden
Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomiSammanfattning : Environmental management plays one of the key roles in the current corporate world due to its benefits on brand identity, competitiveness, and customer satisfaction The relationship between environmental management and financial performance has been the focus of many studies in the recent 20 years, however, a steady conclusion is missing on this topic. The impact of environmental management on financial performance in Swedish SMEs in the energy sector has been investigated in this quantitative study. LÄS MER
4. Vad har SEM för påverkan på SMF:s digitala marknadsföring : En fallstudie
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : Research questions: 1. In what ways do SMEs embrace sökmotormarknadsföring that digital development has made possible? 2. What are the obstacles for SMEs to adopt sökmotormarknadsföring? Purpose: The purpose of the study is to find out how small to medium-sized companies adopt sökmotormarknadsföring to their marketing strategy. LÄS MER
5. A Comparison of TraceabilityApproaches and Certifications inthe Clothing Industry : A Case Study at ASKET AB
Master-uppsats, KTH/Hållbar utveckling, miljövetenskap och teknikSammanfattning : The textile industry is one of the most polluting industries worldwide with vast impacts on all three pillars of sustainability – ecology, society and economy. Recently there has been increased interest in improving sustainable practices in the clothing industry. LÄS MER