Sökning: "brand awareness"

Visar resultat 1 - 5 av 432 uppsatser innehållade orden brand awareness.

  1. 1. Implementation and Exploitation of Data and Data Driven Decisions in B2B sales and marketing - A Case Study

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Ella Almius Cederstav; Elin Elmeljung; [2020-06-23]
    Nyckelord :Big data; Data driven; Data Analytics; Digital transformation; Change management;

    Sammanfattning : MSc in Marketing and Consumption.... LÄS MER

  2. 2. To dare or not to dare – taking a stand in marketing campaigns - How companies’ decisions to take a public standpoint in social issues affect consumers’ perceptions and behaviour

    Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate School

    Författare :Amanda Lindén; Rebecca Lindén Pagoldh; [2020-06-23]
    Nyckelord :Corporate social responsibility; CSR marketing; Social Marketing; Brand Activism; Gender equality; Millennials; Goodwash; Resistance;

    Sammanfattning : MSc in Marketing and Consumption.... LÄS MER

  3. 3. French Business Schools’ reaction towards the increasing need of CSR and its impact on brand image. : A qualitative study on the French Business Schools’ behaviour towards CSR and brand image.

    Magister-uppsats, Umeå universitet/Företagsekonomi; Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Clémence Loudiere; Justine Tessier; [2020]
    Nyckelord :CSR; Education; firm; Business school; sustainability; Brand image;

    Sammanfattning : The researchers in this study wanted to focus on Business Schools by using management and marketing knowledge. Therefore, the most attractive subject for them was the link between CSR, Business schools and Brand image. LÄS MER

  4. 4. Concretizing and legitimizing brand equity as a strategic investment : A qualitative study in the Swedish retail industry

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Företagsekonomi; Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Emil Arljung; Axel Eklund; [2020]
    Nyckelord :brand equity; shareholder value; retail;

    Sammanfattning : The retail industry has seen an immense increase in competition. Brands are becoming more similar, which makes it essential for firms to differentiate themselves against their competitors. The brand is considered the company's biggest intangible asset, possessing an array of different values for the company. LÄS MER

  5. 5. Strategi för hållbar utveckling på Åkerströms Björbo AB

    Kandidat-uppsats, KTH/Hållbar produktionsutveckling (ML); KTH/Hållbar produktionsutveckling (ML)

    Författare :Amanda Friberg; Vendela Notlöv; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Den växande medvetenheten om behov av hållbar utveckling har väckt intresse hos små och medelstora företag att göra ändring i sin verksamhet. Syftet med rapporten är att undersöka hur ett medelstort företag är förberett med att upprätta ett hållbarhetsarbete med avseende på företagets nuläge, samt undersöka vilka fördelar arbetet med hållbar utveckling ger företaget. LÄS MER