Sökning: "brand communicator"
Visar resultat 1 - 5 av 11 uppsatser innehållade orden brand communicator.
1. KOM SOM DU ÄR. En semiotisk analys av Försvarsmaktens filmkampanjer utifrån ett genusperspektiv
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik, medier och kommunikationSammanfattning : In recent decades, the Swedish Armed Forces have undergone major changes as gender neutral. Men and women must fight side by side for the motherland as equals. This new conscription creates new challenges for the Swedish Armed Forces communication when both men and especially women are desired to join them. LÄS MER
2. Taste for exclusivity. – A visual image analysis on the representation of social class and taste.
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för kultur och samhälle (KS)Sammanfattning : The purpose of this study is to create a deeper understanding on how brands today arepart of culture, creating meaning and effects, persuading customers through hidden messages and cultural communication codes. The starting point for my studies has been a European approach, with a German brand as empirical material. LÄS MER
3. Nation branding and the representation of a nation’s identity: the case of the Study in Sweden Facebook page
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informatik och mediaSammanfattning : The aim of this study is to explore the Study in Sweden Facebook page, particularly about the use of nation branding identity and its representation on the social media channel during the period for application promotion for Swedish higher education institutions for Autumn semester 2018. Facebook page has been used as a centre for international marketing activities. LÄS MER
4. Den hållbara microinfluencerns perspektiv
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Microinfluencers är ett relativt nytt och outforskat fält inom marknadsföring och är en utveckling av den mer frekvent använda termen influencers. Microinfluencers har på senare tid väckt företagens intresse då de, till skillnad från influencers med en bredare följarskara, bedöms uppnå ett större engagemang och en högre grad av förtroende inom sin specifika nisch. LÄS MER
5. Henriksdalsskolan
Kandidat-uppsats, KTH/ArkitekturSammanfattning : Henriksdalsskolan är en forminspirerande expansion av Henriksdal. Den nya flygelliknande byggnaden tar språng i en samtida knytpunkt för kollektivtrafik, bostäder och stadsnatur. LÄS MER