Sökning: "brand experience scale"
Visar resultat 1 - 5 av 30 uppsatser innehållade orden brand experience scale.
1. Concept development of a space-efficient aid for working remotely
Master-uppsats, Jönköping University/JTH, IndustridesignSammanfattning : The way office work has been conducted has been reflected upon the society and historical moments. Due to the pandemic working from home has been applied on a large scale for the first time in history and some changes will certainly stay. LÄS MER
2. Development of an electric driveline model for multiscale road-cargo simulations
Master-uppsats, KTH/Väg- och spårfordon samt konceptuell fordonsdesignSammanfattning : Currently, the road cargo system with low or zero CO2 emission is under rapid development. Heavy-duty trucks with electrified driveline systems will be the workhorse of future freight. LÄS MER
3. En bild säger mer än tusen ord : En kvalitativ studie om vad som väcker konsumenters intresse på Instagram
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska fakultetenSammanfattning : Sociala medier är ett fenomen som växer sig större och blir alltmer förekommande världen över. En av de mest använda plattformarna är Instagram där människor genom bilder kan dela med sig av sin vardag och där företag får chansen att sprida sitt varumärke genom en visuell kommunikation. LÄS MER
4. Sustainable actions before profit? : The effects of sustainability efforts on the brand experience in the clothing industry exemplary represented on Patagonia
Magister-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Background: In today ́s world, experiences play an important role for the customers to build loyalty and long-lasting relationships. Brakus et al. (2009) developed one of the most cited scales for measuring brand experience. LÄS MER
5. Audiovisuella sensationer i den digitala tidsåldern : En kvalitativ studie om hur artister använder audiovisuell media i sin kommunikation
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : En kombination av ljud och bild, audiovisuell media, har under en längre tidsperiod varit ett sätt att skapa uppmärksamhet kring en artist. Den teknologiska utvecklingen har förbättrat de audiovisuella verktygen och gjort de mer tillgängliga. LÄS MER