Sökning: "brand promise"

Visar resultat 1 - 5 av 29 uppsatser innehållade orden brand promise.

  1. 1. Damned if you do, damned if you don't.

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Felix Ellqvist; Nicholas-Joel Kisling; Katharina Nadine Junge; [2023]
    Nyckelord :H M; sustainability; case; brand image; brand reputation; vocal; brand management; strategy; Business and Economics;

    Sammanfattning : “(Un)sustainable fashion: H&M breaks promise.” “H&M sued for greenwashing claims, again.” “H&M under fire!” Helena Holgersson is sitting in her office on the top floor of H&M’s Stockholm Headquarters staring at the headlines flickering on her computer screen. LÄS MER

  2. 2. Quality assessment of private weather station Netatmo

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Förbränningsfysik; Lunds universitet/Fysiska institutionen

    Författare :Viktor Israelsson; [2023]
    Nyckelord :netatmo; meteorology; smhi; weatherstation; Physics and Astronomy;

    Sammanfattning : Netatmo is a brand of private weather stations that over the past decade, in many countries, have grown to outnumber the number of government based weather stations. In most fields of research, a high number of data points can increase accuracy and precision. LÄS MER

  3. 3. En glad och grön fasad : En komparativ semiotisk analys av hur VELO nationellt och globalt kommunicerar hållbarhet på Instagram.

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/HLK, Medie- och kommunikationsvetenskap

    Författare :Lisa Apelgren; Andrea Olsson; [2023]
    Nyckelord :VELO; Hållbarhet; Semiotisk analys; Greenwashing; Budskapsstrategier; Instagram;

    Sammanfattning : Denna studie undersöker huruvida snusvarumärket VELO som positionerar sig som hållbara förmedlar detta genom sin visuella kommunikation på Instagram. Syftet var att undersöka och jämföra hur VELO Sverige och VELO global kommunicerar hållbara budskap samt om hållbarhetsdiskursen är ett sätt för varumärket att legitimera sin verksamhet. LÄS MER

  4. 4. Sharing is Caring: A qualitative study on the impact of Netflix’s latest policy change on brand promise, brand loyalty, and consumer-brand relationships

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Beatrice Lidia Rosa Allievi; Mariagloria Martino; [2023]
    Nyckelord :Service brands; Brand promise; Brand loyalty; Consumer-brand relationship; Negative emotions; Netflix; Streaming platforms; OTTs; Business and Economics;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to investigate the consequences of Netflix’s latest policy change on consumers’ perceptions of the brand promise and on their willingness to continue using the service. Furthermore, we aim to explore the negative emotions that arose in response to the policy change... LÄS MER

  5. 5. mRNA-based pharmaceuticals : A literature study based on current knowledge of mRNA

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för kemi - Ångström

    Författare :Alicia Andersson; Isabella Åkerfeldt; Amanda Borgenstam; Ellinor Olsson; Adam Nyström; [2022]
    Nyckelord :mRNA-pharmaceuticals; mRNA therapies; mRNA vaccines; mRNA components; mRNA design; and mRNA applications.;

    Sammanfattning : This literature study provides a comprehensive overview of the current knowledge of mRNA-based pharmaceuticals, technologies and applications.  mRNA-based pharmaceuticals have newly been bought into focus as a potential brand-new drug class and many believe that it has the potential to transform areas of medicine. LÄS MER