Sökning: "brand reality model"

Visar resultat 1 - 5 av 28 uppsatser innehållade orden brand reality model.

  1. 1. Organisatoriskt köpbeteende inom business-to-business : En kvalitativ studie om hur organisatoriskt köpbeteende påverkar köpbeslut inom business-to-business

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Anton Sköld; Oskar Sjölund; [2023]
    Nyckelord :B2B; Organizational buying behavior; Brand preference; Emotions; B2B; Organisatoriskt köpbeteende; Varumärkespreferenser; Känslor;

    Sammanfattning : The fact that brands create trust and develop cognitive and emotional ties with customers are well recognized. However, this is primarily associated with B2C markets. More recent studies admit to the fact that despite the differences between B2C and B2B contexts brands can have valuable features in B2B as well as B2C. LÄS MER

  2. 2. När PH blir PK: En kvalitativ fallstudie om socialt ansvarstagande för realityprogram

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Tilde Sinnerdal; [2023]
    Nyckelord :strategisk kommunikation; varumärkeshantering; varumärkesidentitet; realityprogram; Uses and Gratifications Theory; Corporate Social Responsibility; Vision-Culture-Image Alignment Model; semistrukturerade intervjuer; Paradise Hotel; Paradise; Social Sciences;

    Sammanfattning : Denna studie har syftat till att undersöka effekten av ökat socialt ansvar bland realityprogram på tittarnas attityder. För att undersöka syftet har vi genomfört en fallstudie som studerar realityprogrammet Paradise Hotel. Programmet har antagit ett mer socialt ansvarsfullt koncept i deras nya format Paradise. LÄS MER

  3. 3. Nomen est Omen: Nation Branding in the Republic of Moldova through the lens of discourse

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Medier och kommunikation

    Författare :Gianina Vulpe; [2022]
    Nyckelord :Nation branding; national identity; critical discourse analysis; discursive practice; social practice; Moldova;

    Sammanfattning : The Republic of Moldova is a relatively new state in Eastern Europe, formed as an independent country in 1991, after the fall of the Soviet Union. While nation branding efforts in Moldova are still in their infancy, the country’s tensioned historical legacy, divided identity and current discursive struggles make it a valuable, albeit highly unexplored subject for nation branding research. LÄS MER

  4. 4. Development of an electric driveline model for multiscale road-cargo simulations

    Master-uppsats, KTH/Väg- och spårfordon samt konceptuell fordonsdesign

    Författare :Runzhe Wu; [2022]
    Nyckelord :System Engineering; AnyLogic Traffic Simulation; Simulink Simulation; Driveline Model Building; C Program Execution; Systemteknik; AnyLogic Trafiksimulering; Simulink Simulering; Drivelinemodell; C Programexekvering;

    Sammanfattning : Currently, the road cargo system with low or zero CO2 emission is under rapid development. Heavy-duty trucks with electrified driveline systems will be the workhorse of future freight. LÄS MER

  5. 5. Supply chain attacks in open source projects

    Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för elektro- och informationsteknik

    Författare :Oliver Stussi; David Uhler Brand; [2022]
    Nyckelord :Technology and Engineering;

    Sammanfattning : The space of open source supply chain attacks is ever evolving and growing. There is extensive previous work identifying and collecting open source supply chain attacks, as well as identifying patterns in these attacks and proving that machine learning models may be able to detect these patterns. LÄS MER