Sökning: "business-to-business"

Visar resultat 1 - 5 av 353 uppsatser innehållade ordet business-to-business.

  1. 1. Co-creating the future of marketing - A study within the business-to-business field

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :David Rydbeck; Kajsa Johansson; [2019-06-26]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  2. 2. Gemensam hållbarhet med delade resurser

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för service management och tjänstevetenskap

    Författare :Josefine Wennerholm; Joakim Vahtera; [2019]
    Nyckelord :Delningsekonomi; delningslogistik; business-to-business; Last Mile; Triple Bottom Line; samarbete; hållbarhet; Social Sciences;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  3. 3. Making smart promises: the role of accounting in artificial intelligence sales

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för redovisning och finansiering; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning

    Författare :Hugo Näslund; Daniel Sternegard; [2019]
    Nyckelord :Artificial intelligence; Accounting; Effectuation; Decision-making; Innovation;

    Sammanfattning : This thesis explores the role of accounting in business-to-business sales processes of artificial intelligence technologies. The study is conducted through a dual-case study at two Swedish artificial intelligence companies based on semi-structured interviews and organisational sales documents, focusing on the pilot part of the sales process. LÄS MER

  4. 4. Seven Aspects of Internal Alignment Within Key Account Management : A Qualitative Study Analyzing Internal Alignment within the B2B Context

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF); Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF); Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Elias Johansson; Charlotte Ramstedt; Julia Weltman; [2019]
    Nyckelord :Key Account Management; Key Account Management Teams; Key Account Manager; Internal Alignment; Internal Misalignment;

    Sammanfattning : One of the main tasks of key account management (KAM) practice is the creation of customized value propositions for a business-to-business organization's most important customers, which often requires the support of multiple internal departments. Thus, making internal alignment central in KAM in order to exchange value and serve the key accounts (KA) long-term. LÄS MER

  5. 5. A CUSTOMERS SATISFACTION IN THE HVAC INDUSTRY A SERVICE STUDY IN A BUSINESS TO BUSINESS CONTEXT

    Magister-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomi; Blekinge Tekniska Högskola/Institutionen för industriell ekonomi

    Författare :Kristina Mashonova; Carlos Bescos; [2019]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER