Sökning: "c: målgrupper"
Visar resultat 6 - 10 av 11 uppsatser innehållade orden c: målgrupper.
6. Målgruppens betydelse för feedbackeffekten: En studie om hur en riktad varumärkesutvidgning påverkar feedbackeffekten i ett EMVs olika målgrupper
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : THE ROLE OF TARGET GROUPS IN FEEDBACK EFFECTSBrand extension is one of the most commonly used brand strategies since it reduces some of the risks involved in introducing a completely new brand. There are, however, several challenges associated with brand extensions. LÄS MER
7. Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär : En studie av särskrivningar i annonser på Internet
Kandidat-uppsats, Institutionen för nordiska språkSammanfattning : Denna C-uppsats handlar om särskrivningar i Internet-annonser. Uppsatsen innehåller två olika undersökningar: en frekvensundersökning och en attitydundersökning. I frekvensundersökningen har jag valt ut 100 företagsannonser från www.blocket. LÄS MER
8. Musik i rörelse - En intervjustudie om hur svensk folkmusik- och dans kan berika rytmikmetoden
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Musikhögskolan i MalmöSammanfattning : Title: Music in motion- An interview study on how Swedish folk music and dance can enrich the method of Eurythmics. In this essay I examine how Swedish folk music and dance can enrich the Eurythmics method. LÄS MER
9. Tidsuppfattning för dövblinda
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Örebro universitet/Akademin för naturvetenskap och teknikSammanfattning : This project is about the development of a application to aid deafblind people with time understanding. The application is written in C# language and have multiple functions to alarm the user. The application can alarm deafblind persons through a combination of sounds, pictures and vibrations. LÄS MER
10. Att attrahera nya målgrupper med planerad kommunikation. Hur ekonom- och ingenjörsstudenter kan bli Volvo IT:s framtida medarbetare
C-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik och masskommunikationSammanfattning : Title ”Att attrahera nya målgrupper med planerad kommunikation” Author Magnus Ejerhed, Anna Johansson and Caroline Jägersvärd Course Bachelor thesis in Media and communication studies Semester Spring semester 2008 Tutor Britt Börjesson University the University of Gothenburg Aim the aim of the study is to describe students attitudes to Volvo IT as an employer. How can Volvo IT improve their communication to students? Method A quantitative approach Material A questionnaire which has been given to 122 students in economics at Handelshögskolan in Gothenburg and Industrial economics at Chalmers University of technology Main results The main results of the study are that most of the students in economics and industrial economy are positive to work as management consults. LÄS MER