Sökning: "callcenter management"

Visar resultat 1 - 5 av 6 uppsatser innehållade orden callcenter management.

  1. 1. ETT TEAM ÄR ENDAST LIKA STARKT SOM DEN SVAGASTE MEDLEMMEN - En studie om hur teamledare på ett Callcenter arbetar med motivation

    Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Simon Braun; Natalie Eriksson; [2019-05-07]
    Nyckelord :Motivation; Motivationsarbete; Motivational work; Callcenter; Teamledare; Management; Team; Ledare;

    Sammanfattning : The chosen topic of this Bachelor Thesis is motivational work and how it is conducted in Call centers. Call centers are generally characterized by a high rate of staff turnover and was therefore an interesting field to research. LÄS MER

  2. 2. Integritet i arbetslivet

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för handelsrätt

    Författare :Emma Hejlskov; [2014]
    Nyckelord :Arbetsrättsliga problem; Callcenter; Europakonventionen; Integritet; Mänskliga rättigheter; Personuppgiftslagen; Övervakning; Call centre; Human Rights; Integrity; Labour law; Personal Data; Surveillance; Law and Political Science; Social Sciences;

    Sammanfattning : Sammanfattning Integritet i arbetslivet är, delvis på grund av ny och allt billigare teknik inom området, en högst aktuell fråga idag som skär tvärs igenom alla nivåer i arbetslivet. Hanteringen av personanknuten information ökar och de metoder som används för att samla in och bearbeta personuppgifter förfinas hela tiden. LÄS MER

  3. 3. Växeln, hallå hallå! : En fallstudie om hur ett energibolag kan utveckla sitt callcenter för att förbättra sin verksamhet.

    Magister-uppsats, Handelshögskolan vid Umeå universitet

    Författare :Ola Larsson; Johan Pettersson; [2011]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Alla har vi någon gång suttit i en telefonkö och varit irriterade över vilken tid det tar att få ett visst problem avhjälpt. Ett callcenter kan upplevas som nödvändigt ont även utifrån företagets sida. LÄS MER

  4. 4. Use of Wikis for Learning in a Call Center: A Case Study

    Magister-uppsats, Institutionen för datavetenskap, fysik och matematik, DFM

    Författare :Carlos Omar Martínez Vega; Adriana Ordoñez Flores; [2011]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Problem Area / Purpose The purpose of this research is to study how agents learn and share knowledge in a callcenter after the implementation of a wiki. How they create new knowledge, and theirperception of the knowledge conversion process. LÄS MER

  5. 5. Den initiala fasens betydelse vid organisatoriska förändringsprocesser

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Dragisa Jovanikic; Daniel Nordström; [2004]
    Nyckelord :förändring; personal; serviceföretag; callcenter; företagsledning; kundtjänst; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Syftet med uppsatsen är att undersöka och analysera initialfasens betydelse i en förändringsprocess i ett serviceföretag, med fallföretaget Serviceshop som exempel. Vår ambition är att nå ökad förståelse för faktorer som är avgörande för en lyckad initialfas i en förändringsprocess. LÄS MER